دانلود لاکی پچر کرک برنامه‌های اندروید

اگر می خواهید برنامه های پولی را دور بزنید و به صورت رایگان از امکانات آن ها بهره مند شوید ما اپلیکیشنی به شما معرفی می کنیم که می تواند خیلی سریع و راحت بیشتر برنامه های پولی را دور زده و تمامی امکانات پولی آن ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار بدهد.

موبنا – از امکانات دیگر این برنامه می توان به حذف تبلیغات و کپی کردن و اشتراک گذاری برنامه ها اشاره کرد. این برنامه به روت نیاز دارد اما بعضی از قابلیت ها آن بدون روت کار می کنند.

Lucky Patcher

Lucky Patcher

Lucky Patcher اپلیکیشنی با محیط کاربری نسبتاً راحت اما کارایی بالا شما می توانید با این اپلیکیشن در کمتر از ۱۰ دقیقه ویرایش های همچون پرداخت جعلی حذف تبلیغات و حذف لایسنس را انجام دهید و اگر ویرایش ها باعث خرابی برنامه شد برنامه را بدون از دست رفتن اطلاعات به حالت اول برگردونید. با این برنامه بیشتر دیگر تحریم های گوگل پلی وجود ندارند و شما می توانید به طور رایگان اپلیکیشن های اندرویدی استفاده کنید. این برنامه گزینه های برای برنامه نویسان اندروید قرار داده تا حرفه ای تر اپلیکیشن ها را ویرایش کنند شما می توانید این برنامه را  به طور رایگان از سایت اندرویدزوم دریافت کنید.

توجه:

برخی از قابلیت های برنامه نیاز به روت بودن گوشی دارند.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا