معرفی و دانلود بازی رانینگ Night Run – The Dark Tower

Night Run – The Dark Tower از جدیدترین بازی های اندرویدی در سبک رانینگ می باشد که با ارائه ی یک گیم پلی هیجان انگیز و چالشی می تواند شما را برای مدت ها سرگرم کند.

موبنا – در این بازی رانینگ شما خود را در یک محیط تاریک خواهید یافت که بایستی از یک برج بالا بروید و رکوردی را از خود بجای بگذارید. در ابتدای بازی بایستی از بین سه Rune مختلف که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند یکی را برگزینید و با توجه به آن بازی را آغاز نمایید.

Night Run - The Dark Tower
Night Run – The Dark Tower

همانطور که اشاره کردیم بازی دارای سه Rune با ویژگی های مختلف می باشد ، بعنوان مثال با انتخاب نمودن Rune پاور ، سرعت پر شدن پاور شما افزایش می یابد و یا با انتخاب Endurance قدرت بدنی شما بالا خواهد رفت.در طول بازی شخصیت شما دارای یک پاورآپ مختص به خود می باشد که برای پر کردن آن بایستی برای چندین ثانیه با سرعت زیادی به سمت بالای برج حرکت کنید.

Night Run - The Dark Tower
Night Run – The Dark Tower

در قسمت بالا و سمت چپ بازی آیتمی به شکل قلب وجود دارد که با حرکت شما به سمت بالا خالی می شود ، به همین دلیل بایستی سعی کنید قلب هایی که در طول مسیرتان وجود دارد را بدست آورید زیرا با خالی شدن آیتم قلب ، از بین خواهید رفت ، البته همانطور که شاره کردیم با انتخاب Rune  مربوطه می توانید قدرت بدنی خود را بالا ببرید و در نتیجه قلب شما دیرتر خالی می شود ولی یک سری ویژگی ها نیز از شما سلب می شود. بنابراین در بازی Night Run شما علاوه بر روبرو شدن با موانع مختلف و مرگبار باستی حواستان را نسبت به آیتم سلامتی و … خود جمع کنید که این موضوع سبب می شود هیجان بازی بیش از پیش شود.

تصاویر بازی Night Run – The Dark Tower :

دانلود بازی Night Run – The Dark Tower :

معرفی و دانلود بازی رانینگ Night Run – The Dark Tower

دانلود از مایکت
دانلود از مایکت
 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا