برندگان یازدهمین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین معرفی شدند

برندگان یازدهمین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین معرفی شدندبا برگزاری مراسم قرعه‌کشی، برندگان یازدهمین و آخرین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین (پاییز ۹۷) مشخص شدند.

موبنا به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در قرعه‌کشی برندگان یازدهمین دوره جشنواره کارت هدیه، تمامی کارت‌های هدیه با حداقل مانده ۲۵۰ هزار ریال که از ابتدای اسفند ماه ۹۴ تا پایان آذر ماه ۹۷ در این بانک صادر شده‌اند، به طور خودکار در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.
جوایز این مرحله از جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین شامل یک عدد کمک هزینه خرید خودرو به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و ۵۰ عدد کارت هدیه ۵۰ میلیون ریالی می‌باشد که به قید قرعه به دارندگان کارت‌های هدیه برنده اعطا می‌شود.
بر اساس این گزارش، دارندگان کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین می‌توانند برای اطلاع از شرایط قرعه‌کشی و مشاهده برندگان این دوره و دوره‌های قبل به آدرس اینترنتی https://micard.enbank.ir و یا بخش جشنواره کارت هدیه در تارگاه اصلی این بانک به آدرس اینترنتی https://www.enbank.ir مراجعه و با ثبت شماره ۱۶ رقمی کارت هدیه در قسمت محاسبه امتیاز این سایت، در صورت برنده بودن، نوع جایزه و در غیر اینصورت، امتیاز کارت هدیه مورد نظر را مشاهده نمایند.
برندگان آخرین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین حداکثر تا پایان خرداد ماه ۹۸ فرصت دارند، ضمن تماس با مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰ -۰۲۱ اطلاعات تکمیلی خود را ثبت و با همراه داشتن فیزیک کارت هدیه برنده به شعبه اعلام شده مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا