چتری که در مقابل شدیدترین باد و باران هم از شما محافظت می کند (+عکس)

این چتر که قطر تاج آن ۱۱۹۰ میلیمتر محاسبه می‌شود قادر است در مقابل بادهای شدید با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت هم مقاومت کند.

موبنا – چترها به گونه‌ای طراحی می‌شوند تا از ما در مقابل بارش‌های برف و باران محافظت کنند، با این وجود زمانی که باران همراه با باد شدید شروع به باریدن می‌کند چتر نمی‌تواند کمکی بکند و جلوی قطرات آب را بگیرد. حتما شما هم تاکنون با این مشکل مواجه شده اید. در سال ۲۰۱۵ میلادی شرکت «هگهاگ پروداکتس»  طرحی را با نام «سایپرس» وارد مرکز توسعه دهنده «کیک‌استارتر» کرد تا بر اساس آن یک چتر متفاوت برای مقاومت در برابر آب و هوای بادی را تولید کند. این کمپانی هم اکنون دومین نسل از چتر ویژه خود را تکمیل و آن را «کربن» نامگذاری کرده است و این طور که خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد، این چتر می‌تواند در مقابل توفان‌ها و بادهای شدید هم مقاومت کند.

چتری که در مقابل شدیدترین باد و باران هم از شما محافظت می کند (+عکس)

همان طور که نام چتر «هِگهاگ کربن»  شان می‌دهد، قسمت بالای این چتر که وظیفه محافظت از شخص در مقابل باد و باران را دارد از فیبرهای کربن ساخته شده است و بخش‌های مختلف بدنه آن با پلی‌کربنات به یکدیگر متصل شده‌اند و همچنین، یک دسته تلسکوپی از جنس فولاد ضدزنگ هم برای آن در نظر گرفته شده است تا چر جدید در مقابل سخت‌ترین توفان‌ها هم مقاوم باشد.

چتری که در مقابل شدیدترین باد و باران هم از شما محافظت می کند (+عکس)

هر یک از محورهای این چتر به صورت جداگانه طراحی و ساخته شده است تا میزان مقاومت آن برای محافظت از شخص در مقابل بدترین شرایط آب و هوایی به حداکثر برسد. این چتر که قطر تاج آن ۱۱۹۰ میلیمتر محاسبه می‌شود قادر است در مقابل بادهای شدید با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت هم مقاومت کند. بخش تاج این چتر به کمک ۱۹ سیستم اتصال ایمن و مقاوم به بدنه اصلی متصل شده است تا سخت‌ترین بادها نیز مشکلی را برای آن ایجاد نکند. البته توجه داشته باشید که قسمت تاج این چتر مقاوم به صورت قابل تعویض ساخته شده است و کاربران می‌توانند در کمتر از ۳ دقیقه آن را عوض کنند تا رنگ‌های مختلف چتر را بسته به سلیقه خود در اختیار داشته باشند.

چتری که در مقابل شدیدترین باد و باران هم از شما محافظت می کند (+عکس)

چتر منحصر به فرد «هِگهاگ کربن» پس از جمع شدن تنها ۳۳۰ میلیمتر طول دارد و وزن آن در مجموع ۴۲۰ گرم محاسبه می‌شود.

شرکت سازنده در آخرین گزارش رسمی خود اعلام کرد «هِگهاگ کربن» را از هم اکنون به صورت رسمی روی سایت اینترنتی خود به فروش می‌رساند و قیمت نهایی آن برای کاربران جهانی ۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا