دانلود Cymath اپلیکیشن حل قدم به قدم مسائل ریاضی

Cymath ماشین حسابی منحصر به فرد است که می تواند مسائل، معادلات و عبارت های ریاضی را به صورت قدم به قدم برای کاربر حل کند.

موبنا – اغلب اپلیکیشن های ماشین حساب موجود با جود قابلیت های فراوان و پیشرفته، کاربر را با ارائه جواب نهایی به اصطلاح بد عادت می کنند و با استفاده مکرر توان محاسبه ذهنی را در افراد تضعیف می نمایند. اپلیکیشن سایمف درست در نقطه مقابل ماشین حساب های رایج قرار دارد و می تواند با ارائه جواب تشریحی و با جمله بندی های انگلیسی و حل مرحله به مرحله، جنبه آموزشی نیز داشته باشد. سایمف در وحله اول یک سایت مشهور به نام Cymath.com است که با داشتن میلیون ها کاربر از سراسر جهان می توان گفت که یکی از مراجع معتبر و بزرگ به شمار می آید. نرم افزار برای حل مسائل و معادلات از موتور این سایت بزرگ به صورت آنلاین استفاده می کند و در نتیجه بدون دسترسی به اینترنت کارایی نخواهد داشت. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و روان تدارک دیده شده است که یک قابلیت بسیار کاربردی و مفید نیز در خود جای داده است؛ تنها با استفاده از دوربین اصلی دیوایس خود می توانید از مسائل ریاضی عکس گرفته و پاسخ تشریحی کامل و با جزئیات بالا دریافت کنید.

Cymath

هم اکنون قادر هستید با این برنامه کاربردی انواع عبارت ها و معادلاتی که شامل فاکتور گیری، لگاریتم، توان، اعداد مختلط و بسیاری دیگر هستند را حل کرده و روش حل آن ها را ببینید. شایان ذکر است که برنامه Cymath در زمره نرم افزار های آموزشی قرار می گیرد و توسط شرکت Cymath LLC ساخته و پرداخته شده است. سایمف هم اکنون دارنده نمره فوق العاده ۴.۶ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان در فروشگاه گوگل پلی می باشد.

اطلاعات:

  • اسم برنامه: Cymath – Math Problem Solver
  • دسته: آموزشی
  • ورژن: ۱.۳۱
  • شرکت سازنده: Cymath LLC
  • حجم: فایل نصبی: ۷ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۱ و بالاتر

تصاویر Cymath :

دانلود نرم افزار سایمف :

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا