زیرساخت های لازم برای توسعه خدمات بر بستر دولت الکترونیکی در استان وجود دارد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در دیدار با رییس پلیس راهور استان اردبیل ضمن تاکید بر افزایش خدمات پلیس بر بستر دولت الکترونیکی گفت: زیرساخت های لازم برای توسعه خدمات بر بستر دولت الکترونیکی در استان وجود دارد

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ، بهروز رزمی، مدیرکل ICT این استان در دیدار با رییس پلیس راهور با اشاره به لزوم توسعه دولت الکترونیکی در استان گفت: توسعه دولت الکترونیکی باعث تسهیل ارائه خدمات به مردم ، شفاف سازی ، کاهش زمان دریافت خدمت ، کاهش مراجعات و جلوگیری از فساد اداری می شود .

بهروز رزمی با اشاره به افزایش خدمات بر بستر الکترونیک به مردم در حوزه های مختلف در استان افزود: با تلاش ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته در توسعه ارتباطات در استان اردبیل ، در حال حاضر زیرساخت های لازم برای توسعه خدمات بر بستر دولت الکترونیکی در استان وجود دارد .

وی ضمن بیان اینکه توسعه دولت الکترونیکی همواره از مهمترین برنامه ها و اهداف دولت بوده است، همت و جدیت دستگاهها را در ایجاد این بستر ضروری دانست.

در ادامه این دیدار سرهنگ آقا محمدی، رییس پلیس راهور استان اردبیل، ضمن تقدیر از تعاملات سازنده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بخش های مختلف نیروی انتظامی در استان، این اداره کل را در عرصه توسعه دولت الکترونیک در استان پیشقدم دانست و گفت: با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته توسط اداره کل ICT استان امیدواریم تا با همکاری بیشتر سازمان ها و دستگاههای اجرایی هر چه زودتر شاهد فراگیر شدن ارائه خدمات بر بستر دولت الکترونیکی در استان باشیم.

در ادامه این دیدار پیشرفت پروژه مرکز کنترل ترافیک شهرستان اردبیل و راهکارهای افزایش خدمات پلیس راهور بر بستر دولت الکترونیکی در استان مورد بررسی قرار گرفت .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا