بازدید سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از موسسه فرهنگی، ورزشی پیام

سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با حضور در موسسه فرهنگی، ورزشی پیام در جریان توانمندی های علمی موسسه پیام در حوزه ورزشی قرار گرفت.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی شریف نژاد سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به همراه جمعی از مسوولان این پژوهشگاه به همراه حمیدعباسی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل موسسه پیام و مدیران مرکز برنا اندیشان ، از این مرکز بازدید کردند.

در این بازدید مدیرعامل موسسه پیام با اشاره به فعالیت مرکز برنااندیشان، گفت: با احداث این مرکز در موسسه سعی در پیوند هرچه بیشتر دانش و علم با فعالیت های اجرایی داشته ایم که تا حدودی نیز به این موفقیت رسیدیم و در یک اقدام جدید و مبتکرانه با استفاده از ظرفیت های جوان داخلی و همکاری یک شرکت دانش بنیان سعی در استفاده از نرم افزار های تخصصی جهت بهره برداری در پرورش استعداد ها به صورت کاملا حرفه ای در رشته های ورزشی مختلف داریم.

رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز با معرفی اهداف و فعالیت های این پژوهشگاه درباره حمایت از ایده های نوین و علمی، گفت: ارتباط و هماهنگی بیشتر مراکز پژوهشی و اجرایی می‌تواند به بهبودی شرایط و ارتقای فنی و کیفی ورزش با رویکرد علمی منجر شود.

وی افزود: همکاری موسسات علمی و اجرایی با یکدیگر باعث افزایش رشد و توسعه و رسیدن هرچه سریعتر به اهداف و استراتژی ها می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا