اطلاعیه بانک اقتصادنوین در خصوص اوراق گواهی سپرده مرحله ۲۵

به اطلاع مشتریان ارجمند بانک اقتصادنوین می‌رساند بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به منظور تسریع در امور مشتریان، اوراق گواهی سپرده مرحله ۲۵ صادره توسط این بانک با اوراق جدید جایگزین می‌شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در پی سررسید شدن اوراق گواهی سپرده منتشره در بازه زمانی ۹۶.۱۱.۲۸ لغایت ۹۶.۱۲.۱۰ و با مجوز صادره از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران این اوراق از روز یک‌شنبه مورخ ۹۷.۱۱.۲۸ ، قابل تبدیل به اوراق گواهی سپرده جدید با نرخ ۱۸ درصد سالانه با مقاطع پرداخت سود ماهیانه می‌باشد.
اوراق جدید با نام و قابل انتقال به غیر و همراه با قابلیت بازخرید قبل از سررسید نزد شعب بانک اقتصادنوین با نرخ بازخرید کمتر از شش ماه ماندگاری از تاریخ خرید معادل ۱۰ درصد سالیانه و با بیش از شش ماه ماندگاری از تاریخ خرید ۱۴ درصد سالیانه می‌باشد.
شایان ذکر است به منظور رفاه حال مشتریان گرانقدر بانک اقتصادنوین و تسریع در امور ایشان، برای تبدیل موصوف نیازی به مراجعه مشتریان ارجمند به شعبه نخواهد بود و این تبدیل به صورت سیستمی انجام خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا