بیش از ۶ میلیارد تسهیلات به دو طرح کسب و کار در آذربایجان شرقی تخصیص داده شد

برای حمایت از کسب و کارهای نوپا، در جلسه کارگروه استانی وام وجوه اداره شده ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به دو طرح متقاضی کسب و کار در آذربایجان شرقی تخصیص داده شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی، مهدی خرامش سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی در جلسه کارگروه استانی وام وجوه اداره شده توضیحاتی درخصوص طرح‌های ارائه شده داد و اظهار کرد: اعضای کارگروه با دید مثبت و حمایتی به طرح‌ها نگاه می‌کنند و هدف این کارگروه کمک به تجاری‌سازی و ایجاد ارزش افزوده توسط شرکت‌های متقاضی دریافت تسهیلات است.

وی تصریح کرد: حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در این استان در راستای تبعیت از سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های حوزه ICT، جزو وظایف اصلی این اداره کل است.
بر اساس این گزارش، دوطرح “تولید و فروش دوره‌های آموزشی الکترونیکی با گواهی معتبر از سازمان‌های مختلف” توسط شرکت رسانه گستر ارگ (رگا) بعنوان اولین شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه تولید محتوا و آموزش الکترونیک و طرح “مرکز خدمات رسانه‌های نوین (سرویس ایمیل‌بَر)” توسط شرکت دانش‌بنیان توسعه‌گران نرم‌افزار آذربایجان که جزو ۱۰۰ شرکت برتر تولید نرم‌افزار در کشور است ارائه شد.

سپس اعضای کارگروه سوالات و ابهامات خود درخصوص طرح‌های ارائه شده را مطرح کردند و نمایندگان شرکت‌ها به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

بر اساس این گزارش در پایان اعضای کارگروه در مجموع پرداخت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به دو طرح متقاضی را تصویب کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا