معرفی و دانلود بازی نقش آفرینی Hardboiled

Hardboiled از بازی های جدید اندرویدی در سبک نقش آفرینی می باشد که مدت زمان زیادی از عرضه آن نمی گذرد و توانسته به یکی از بازی های مورد استقبال پلی استور در اینروزها تبدیل شود.

موبنا – این بازی نقش آفرینی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود گردیده است و توانسته نمره خوب ۴.۰ از ۵ را کسب نماید.

Hardboiled
Hardboiled

در توضیح داستان بازی این چنین آمده است : “ انفجار بسیار بزرگی رخ داد و در نهایت بشریت موفق شد تا خودش را نابود سازد ، پیامدهای این انفجار وسیع تا هفته ها به طول انجامید. اگر توانسته باشید در این انفجار بزرگ جان سالم بده در ببرید ، اهمیتی ندارد زیرا به زودی به وسیله بیماری ها و اشعه رادیواکتیو از بین خواهید زفت. همه ی مردم روزهای سختی را می گذارنند و سعی در این دارند تا در این دنیا برای بقاء بجنگند ، همانند همه ی مردم ، max نیز در تلاش برای نجات جان خود است و از شهری به شهری دیگر در حال گذر است تا بتواند برای خود سرپناهی را پیدا کند تا آنجا را خانه بنامد ، اگر چه در آخرین توقف گاه او مسائل پیچیده و دشوار می شود ولی دست از تلاش بر نمی دارد ، با او همراه باشید.”

Hardboiled
Hardboiled

همانطور که از داستان بازی مشخص است ، گیم پلی بازی در سبک نقش آفرینی و بقاء می باشد که در آن بایستی با قهرمان اصلی بازی یعنی مکس همراه شوید و با چالش های مختلفی که برای او رخ می دهد دست و پنجه نرم کنید. همانند بسیاری از بازی های دیگر این سبک ، شما بایستی در این بازی در محیط های مختلف بگردید و برای خود وسایل و اسلحه های مختلف را پیدا کنید و همچنین با دشمنان و مخاطاتی که برای شما پیش می آید ، مبارزه کنید. بازی دارای گرافیک خوب و قابل قبولی است که توانسته محیط های پسا آخرالزمانی را به خوبی به تصویر بکشد.

تصاویر بازی Hardboiled :

دانلود بازی Hardboiled :

دانلود مستقیم بازی Hardboiled

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا