برگزاری گردهمایی سراسری مسئولین شعب مشهد و دوایر ستادی بانک ایران زمین

گردهمایی سراسری مسئولین شعب مشهد و دوایر ستادی مدیریت استانهای خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین، با حضور مدیر منطقه، روسای شعب شهر مشهد و کارکنان دوایر ستادی برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در آغاز مدیر منطقه ضمن عرض خیرمقدم از پرسنل پرتلاش استان که با درک حساسیت ایام پایانی سال تشکر کرده و عنوان کرد: جای بسی خرسندی است که پرسنل استان ظرفیت پذیرش تغییرات در بانک را داشته و در تلاشند تا خود را با اهداف بانک همسو کنند.
شمس آبادی با اشاره به خط مشی بانک در سال ۱۴۰۰ که تحقق شعار بانک ایران زمین به عنوان بانک تمام دیجیتال خواهد بود، افزود: رسیدن به این هدف عالی مستلزم افزایش سطح دانش بانکی و انفورماتیکی پرسنل است و امید است پس از محقق شدن آن شاهد جهش جایگاه بانک در عرصه ارائه خدمات بانکی دیجیتال نسبت به سایر رقبا باشیم.
وی با تاکید بر تلاش کلیه همکاران در اجرای طرح های مصوب بانک خصوصاً جشنواره های پایانه فروشگاهی و بانکداری مدرن (همراه بانک) اذعان داشت: لازمه ورود بانک به عرصه دیجیتال، داشتن مشتریان و متقاضیان خدمات بانکداری دیجیتال است و این وظیفه تک تک کارکنان بانک است که شرایط را برای ظهور این مشتریان فراهم نمایند که این مهم در مرحله نخست از طریق ترغیب و تشویق مشتریان بالفعل در استفاده از خدمات همراه بانک صورت خواهد پذیرفت.
مدیر استان در ادامه به مقایسه منابع سیستم بانکی با منابع بانکهای خصوصی و بررسی جایگاه بانک ایران زمین پرداخت و روسای شعب را به تلاش مضاعف در راستای افزایش سهم بازار به تناسب و امکانات و پتانسیل بانک دعوت کرد.
وی در ادامه افزود: تلاش گروه پیشاهنگ استان در جشنواره پایانه های فروشگاهی با هدف مدیریت پایانه های توزیع شده، رفع مشکلات پذیرندگان، جمع آوری پایانه های زیان ده و شناسایی مشتریان سودآور و توزیع دستگاه های pos به ایشان است پس شایسته است از ظرفیت و موقعیت پیش آمده بیشترین بهره را حاصل نماییم.
مدیر منطقه در پایان از مسئولین حاضر در جلسه خواست تا از اهمیت کنترل مطالبات شعب غافل نشده و به موازات تلاشهای صورت گرفته در راستای افزایش منابع و تحقق اهداف جشنواره، در صدد کاهش حجم مطالبات شعب نیز برآیند.
سلیمانی راد معاون مدیریت استان نیز پس از ارائه گزارشی از عملکرد شعب تا ماه جاری از حاضرین در جلسه خواست تا با در نظر گرفتن صرفه و صلاح بانک، توجه بیشتری به درآمدها و هزینه های بانک داشته باشند.
وی با اشاره به نزدیک شدن ایام پایانی سال و لزوم رعایت نکات امنیتی گفت: رعایت مسائل امنیتی و حفاظتی از جمله مسائلی است که می بایست در این ایام بیشتر به آن پرداخت چرا که بی توجهی به آن گاهاً تبعات جبران ناپذیری را برای کارکنان صف به همراه خواهد داشت.
در پایان سوالات، نقطه نظرات و پیشنهادات روسای شعب مشهد و دوایر ستادی استان مطرح و توسط مدیر و معاونین منطقه مورد ارزیابی و پاسخ قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا