امکان پاسخگویی به شکایات کاربران حوزه ICT در شبکه های اجتماعی

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به نحوه ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه های مختلف ICT گفت: امکان پیگیری شکایات از طریق شبکه های اجتماعی نیز برای کاربران فراهم است.

موبنا – حسین فلاح جوشقانی در اینستاگرام نوشت: یکی از مهمترین وظایف رگولاتوری حفاظت از حقوق کاربران سرویس های ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات است.

رئیس رگولاتوری با بیان اینکه در طی چند سال گذشته سامانه ۱۹۵ در راستای ثبت و پاسخگویی به شکایات مردم در حوزه ICT راه اندازی شد، ادامه داد: در کنار سایر راههای طرح و پیگیری شکایات، این سامانه متناسب با تغییر تکنولوژی و نیازهای مردم در دسترسی و پیگیری راحت‌تر شکایاتشان، بهینه سازی شده است.

وی افزود: در نسخه جدید این سامانه، امکان ثبت و پاسخگویی به شکایات مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی و ضمیمه کردن مستندات شکایت فراهم شده است.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه رسیدگی به شکایات کاربران در موضوعاتی مانند اینترنت، موبایل، تلفن ثابت، خدمات پستی، خدمات دفاتر پیشخوان و شکایت از تشعشعات آنتن های تلفن همراه قابل انجام است، گفت: کاربران اگر در مورد دریافت خدمات در این حوزه ها شکایت دارند می توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ ، شکایت خود را به صورت آنلاین ثبت و پیگیری کنند.

وی افزود: در همین حال امکان ارائه شکایت از طریق تماس با تلفن گویا و شبکه های اجتماعی نیز فراهم شده است و کاربران می توانند سوالات و شکایت خود از اپراتورها را از طریق درج هشتگ ۱۹۵ (#صد و نود و پنج #نام اپراتور) در شبکه های اجتماعی پیگیری کنند.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا