۷۰ وام اشتغال پایدار روستایی در پست بانک کامیاران پرداخت شده است

رییس شعبه پست بانک شهرستان کامیاران با اشاره به ارایه تسهیلات اشتغال پایدار گفت: در شهرستان کامیاران ۷۰ وام اشتغال پایدار روستایی به ارزش ۶۱ میلیارد ریال پرداخت شده است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، فردین سعیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان در بازدید از شعبه پست بانک شهرستان کامیاران، اظهار کرد: همدلی و هم افزایی بین کارکنان این شعبه و تعامل مناسب بین مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کردستان، می تواند باعث رشد و توسعه بیشتر در این حوزه شود.

در ادامه این بازدید، ناصح کابله سوری، رییس شعبه پست بانک شهرستان کامیاران، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته توسط آن شعبه، خاطرنشان کرد: منابع پست بانک این شعبه در حال حاضر مبلغ ۲۰۶ میلیارد ریال است که ۹۶ درصد نسبت به سال گذشته رشد دارد.

وی با بیان اینکه در ارزیابی های انجام شده از طرف پست بانک ایران شعبه کامیاران رتبه نخست را در استان و رتبه دهم در میان همه شعب پست بانک ایران کسب کرده است تصریح کرد: شعبه پست بانک شهرستان کامیاران، در سالجاری ۷۰ فقره وام تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به مبلغ ۶۱ میلیارد ریال در قالب طرحهای مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا