خدمت‌رسانی دستگاه‌های تابعه اداره ارتباطات کهگیلویه وبویراحمد در تعطیلات سال نو

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: آمادگی دستگاه های تابعه وزارت در ایام تعطیلات سال نو در استان کهگیلویه وبویراحمد لازم است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ICT استان کهگیلویه وبویراحمد، جواد غلامی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در یازدهمین نشست شورای مدیران ICT استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به سامانه جامع شکایات و انتقادات ۱۹۵ اظهار کرد: به منظور سهولت در دسترسی مردم به راه های ارتباطی با ناظران حوزه ICT، این سامانه فعالیت خود را شروع کرده است.
وی افزود: همه اعضا و اپراتورها موظفند نمایندگان خود را برای پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به اداره کل ICT استان معرفی کنند.
غلام پور در بخش دیگری از این نشست کسب رتبه اول توسط اداره کل پست این استان در رشد شاخص درآمدی دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل را به مجموعه پست استان تبریک گفت و از خدمات مدیر کل پست استان تقدیر و تشکر کرد.
این مقام مسئول در ادامه خواستار نگاه ویژه مجموعه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شد و اظهار کرد: برنامه ریزی لازم جهت برگزاری همایشی درون مجموعه ای با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران صورت گیرد.
محسن مفتح مدیر کل پست این استان نیز گزارشی از خدمات اداره کل پست استان در حوزه های درآمد، کیفیت و ترافیک پستی ارائه کرد و خواستار تعین تکلیف ساختمان های متعلق به اداره کل پست کهگیلویه وبویراحمد، شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا