اپلیکیشن Money Lover برای کنترل هزینه‌ها

اگر از دسته آدم های پر خرج هستید و پس از چند روز با مشکل بی پولی مواجه می شوید اپلیکیشنی که معرفی می کنیم می تواند درآمد و هزینه هایتان را کنترل کند این اپلیکیشن از واحد پول ریال پشتیبانی می کند و محیط کاربری زیبایی دارد و دارای یک یادآور نوتفیکشن که میزان باقی مانده پولتان را به شما یادآوری می کند.

موبنا – فقط کافیست حقوق خود را به برنامه بدهید و هر چقدر از پولتان کم می شود از آن کم کنید تا برنامه راهکار هایی برای خرج کردن درست پولتان را به شما بدهد. این اپلیکیشن امکاناتی و قابلیت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که با هر سلیقه ای سازگار است و می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد. شما می توانید اطلاعات بیشتر درباره برنامه را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

Money Lover

Money LoverMoney Lover برنامه ای با طراحی زیبا و ساده خود می تواند به سادگی هزینه های شما را مدیریت کند با Money Lover می توانید تمامی هزینه ها از تفریح هایتان گرفته تا خرج ماشینتان را مدیریت کنید. این برنامه تمامی کار های هزینه بر شما را ذخیره کرده و شما می توانید درآمد و هزینه هایتان را در روز ها و ماه های گذشته ببینید این برنامه کیف پول شما خواهد شد و نیاز شما را از شمردن پول هایتان بر طرف خواهد کرد پس اگر شما نیاز به یک برنامه شمارنده پول و ثبت کننده هزینه احتیاج دارید این برنامه احتیاجات شما را بر طرف خواهد کرد و شما را با محیط کاربری زیبا و ساده با ترکیب رنگ های عالی مجذوب خودش می کند یکی دیگر قابلیت های این برنامه این است که تمامی اطلاعات پولی شما ذخیره می شود و اگر بعد ها به حساب خود وارد شوید اطلاعات از دست نمی روند اما یکی از عیب های برنامه تبلیغاتی که در پایین صفحه مشاهده می شوند هست که شما می توانید با روت کردن گوشی و نصب برنامه لاکی پچر این تبلیغات را حذف کنید پس این برنامه را از دست ندهید و یک حسابدار شخصی به گوشی اندرویدی خود اضافه کنید. حجم این برنامه ۱۹ مگابایت بوده و بیش از یک میلیون دانلود در گوگل پلی داشته و توانسته رتبه ۴.۵ را کسب کند.

ویژگی ها

  • محیط کاربری زیبا
  • نگهداری اطلاعات
  • ثبت درآمد و مخارج
  • اعلان نوتیفیکشن
  • پشتیبانی از واحد ریال
  • گزینه های مختلف برای دسته بندی مخارج
  • پیشنهاد راهکار هایی برای خرج کردن درست پول

دانلود از مایکت

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا