فعالسازی مود بازی در گوشی‌های اندرویدی با برنامه Gaming Mode

اجرا بازی بر روی گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر با توجه به بهبود سخت افزاری موبایل‌ها در بین کاربران بسیار رونق یافته است.

موبنا – دسته بندی بازی در مارکت‌های مختلف نظیر گوگل پلی و بازار از جمله دسته‌های محبوب بین کاربران است. بازی‌هایی نظیر پابجی، آسفالت و Clash of Clans از جمله بازی‌هایی هستند که به واسطه بهبود پردازنده‌های گرافیکی و اصلی گوشی‌ها بین کاربران محبوب است. اما ممکن است در حین بازی بر روی گوشی‌های هوشمند پیام یا تماسی را دریافت کنید که می‌تواند مزاحم کار شما شوند. بنابراین در ادامه همراه وبسایت اندرویدزوم باشید تا در این پست برنامه‌ای کارآمد را برای ایجاد حالت گیمینگ به شما معرفی کنیم.

برنامه‌هایی وجود دارند که می‌توانند حالت خاصی از بازی را زمانی که فعال شوند به گوشی شما اضافه کنند. این تنظیمات سبب می‌شود که دیگر مزاحمتی برای شما در حین بازی کردن ایجاد نشود. به طور مثال در گوشی‌های وان پلاس، حالت بازی نوتیفیکیشن‌ها را در حین اجرا بازی غیرفعال می‌کند. برنامه Gaming Mode برنامه‌ای رایگان است که به راحتی حالت بازی را به گوشی شما اضافه می‌کند. البته در صورتی که از برخی آیتم‌ها رضایت دارید این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که خود آیتم‌های مزاحم را در حین بازی کنترل کنید.

البته این برنامه خود قادر به تشخیص و تمیز دادن بین اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها نیست و باید کاربر خود این کار را به صورت دستی انجام دهد. زمانی که برنامه Gaming Mode را نصب کردید با زدن بر روی دکمه + می‌توانید بازی‌های مورد نظر خود را که می‌خواهید در هنگام اجرا آن‌ها حالت Game اجرا شود را انتخاب کنید. همچنین پس از انتخاب هر کدام از این بازی‌ها می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را نیز اعمال کنید.

برای ایجاد تنظیمات مورد نظرتان باید به برنامه این اجازه را بدهید. در این برنامه همچنین امکان رد تماس‌ها در هنگام بازی را دارید. اما برای اینکار باید برنامه Gaming Mode را به عنوان برنامه تلفن پیش فرض انتخاب کنید. همچنین می‌توانید لیستی از مخاطبان خود را انتخاب کنید که تماس‌های آن‌ها در هنگام بازی رد نشود. در ادامه می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود برنامه Gaming Mode از گوگل پلی

ویژگی‌های برنامه Gaming Mode

  • رد تماس‌ها به صورت اتوماتیک
  • ایجاد لیست سفید از مخاطبان
  • بلاک کردن نوتیفیکیشن‌ها
  • غیرفعالسازی روشنایی خودکار
  • تغییر وضع وای فای
  • تغییر میزان صدای تماس و چند رسانه‌ای‌ها
 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا