خودکار چندکاره برای یادداشت برداری زیر دریا (+عکس)

در قسمت انتهای این خودکار یک درپوش ویژه تعبیه شده است که اگر آن را باز کنید، یک حفره مخصوص را مشاهده خواهید کرد که ابزارهای مختلف از جمله انواع پیچ گوشتی، مته، اهرم و … به آن متصل می‌شود تا در اصل یک جعبه ابزار کامل در اختیار داشته باشید.

موبنا – نویسندگان و روزنامه‌نگاران می‌گویند قلم از شمشیر هم تواناتر است. بسیاری از افراد با این نظر موافقند و باید اعتراف کرد زمانی که نوشته‌ها با احساسات نویسنده ادغام می‌شوند، قدرت کلمه را بیشتر می‌کنند. با این وجود برخی افراد می‌گویند که می‌توان از قلم در قالب یک سلاح واقعی استفاده کرد. تصور کنید قلمی که در دست دارید را بتوانید به یک شمشیر واقعی تبدیل کنید و برای دفاع از آن استفاده کنید. این همان تصوری است که بعضی افراد در ذهن خود می‌پرورانند. به هر حال، شرکت «زیروآور» هم اکنون خودکاری را با نام «اپکس بولت» عرضه کرده است که قابلیت مشابهی را شامل می‌شود. این خودکار در اصل یک ابزار ساده برای نوشتن محسوب می‌شود که کارایی‌های دیگر هم برای آن در نظر گرفته شده است. در کنار این خودکار اهرمی شبیه به ماشه اسلحه تعبیه شده است و با جابه‌جا کردن آن می‌توانید از قابلیت‌های مختلف قلم استفاده کنید. زمانی که درپوش بالای این خودکار چندکاره باز می‌شود یک پیچ گوشتی دوسو در اختیار خواهید داشت و به جز این، قابلیت‌های دیگری هم برای آن پیش‌بینی شده است.

خودکار چندکاره برای یادداشت برداری زیر دریا (+عکس)

خودکار چندکاره «اَپکس بولت» آخرین محصول چندکاربردی ساخته شده در این شرکت محسوب می‌شود که ضمن برخورداری از ظاهر معمول و همیشگی خودکار، امکانات بیشتری را در خود جا داده است. همان طور که نام ابزار جدید نشان می‌دهد، شما می‌توانید از آن توقع کارهای مختلف را داشته باشید. شرکت «زیروآور» نیز در این خصوص پیش‌بینی کرده است که با محصول جدید می‌تواند توجه همگان را به خود جلب کند.

خودکار چندکاره برای یادداشت برداری زیر دریا (+عکس)

زمانی که اهرم خودکار شبیه به ماشه را به حرکت درمی‌آورید، ابزار چندکاره شما در حالت عملیاتی قرار می‌گیرد و شما با قرار دادن انگشت شست خود روی کلید مورد نظر می‌توانید چاقوی کوچکی که در آن تعبیه شده است را از غلاف خود خارج کنید. البته این اهرم کوچک ابزاری برای سرگرمی هم محسوب می‌شود که با باز و بسته کردن آن می‌توانید احساسی شبیه به استفاده از یک سلاح جیبی را داشته باشید.

خودکار چندکاره برای یادداشت برداری زیر دریا (+عکس)

چاقوی سرامیکی کوچکی که در این خودکار جاسازی شده است برای دفاع شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به گفته شرکت سازنده، کاربر می‌تواند از آن برای درگیری‌های تن به تن و نزدیک استفاده کند. با این وجود اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که هرگز در چنین موقعیت‌هایی قرار نمی گیرید، در جریان باشید که این چاقوی برنده کاربردهای دیری هم دارد و شرکت سازنده می‌گوید که از آن می‌توانید برای برش شیشه هم استفاده کنید.

خودکار چندکاره برای یادداشت برداری زیر دریا (+عکس)

اگر به دنبال کاربردهای دیگر این خودکار ویژه هستید بهتر است این مطلب را دنبال کنید،‌ چون شرکت «زیروآور» باز هم کارایی بیشتری برای آن در نظر گرفته است. در قسمت انتهای این خودکار یک درپوش ویژه تعبیه شده است که اگر آن را باز کنید، یک حفره مخصوص را مشاهده خواهید کرد که ابزارهای مختلف از جمله انواع پیچ گوشتی، مته، اهرم و … به آن متصل می‌شود تا در اصل یک جعبه ابزار کامل در اختیار داشته باشید. این سرهای قابل اتصال در یک جعبه مجزا همراه با خودکار در اختیار شما قرار می‌گیرند و بنابراین هر زمان که نیاز به انجام کار عملی داشته باشید می‌توانید از آنها استفاده کنید.

شرکت سازنده این محصول را به امکانات ویژه دیگری نیز مجهز کرده است که آنها را در هیچ خودکار دیگری مشاهده نمی‌کنید. این در فضایی با نیروی گرانش صفر هم امکان نوشتن را فراهم می‌کند، به صورت ضدآب ساخته شده است و زیر آب هم می‌توان با آن یادداشت برداری کرد، و البته نوشتن با نیروی گرانش صفر زیر آب هم با این خودکار ممکن است. همه این امکانات در یک خودکار کوچک به طول ۱۴ سانتی‌متر جاسازی شده است و شرکت «زیروآور» ادعا می‌کند که این محصول یکی از کوچک‌ترین خودکارهای چندکاره در جهان است.

«اًپیکس بولت» هم اکنون وارد مرکز توسعه «کیک‌استارتر» شده است و در فاصله زمانی کمتر از ۲۴ روز موفق شده است بیش از ۱۰ هزار دلار سرمایه جذب کند. با این توضیحات شرکت «زیروآور» تصمیم گرفته است این محصول را به تولید انبوه برساند و قرار است مدل نهایی آن با بدنه آلومینیومی سیاه مات، تیتانیومی براق‌، و تیتانیومی ماسه‌ای وارد بازار شود. قیمت نهایی این خودکار ۸۴ دلار در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود کاربران جهانی از اکتبر امسال بتوانند آن را خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا