بیمه دانا بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا آمار عملکرد ۱۱ ماهه این شرکت را اعلام کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با تشریح عملکرد این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه امسال گفت: در این مدت بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید شده که بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال آن مربوط به دوره زمانی مهر تا پایان بهمن ماه سال جاری است که این آمار حاکی از تلاش جمعی کارکنان برای افزایش تولید حق بیمه در ماه‌های پایان سال بشمار می‌رود.

وی، حق بیمه دریافتی ۶ ماه اول امسال را بیش از ۱۳هزار میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: در بهمن ماه امسال نیز بیش از ۲هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید شده است.

**” مهر دانا”، طرح حمایتی از سبد اقتصاد خانوار
دکتر کاردگر، در ادامه به اجرای طرح مهر دانا با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور رفاه حال شهروندان و نیز حمایت از سبد اقتصاد خانواده‌ها تهیه شده است.
وی اظهار داشت: طبق این تفاهم‌نامه که برای اولین بار در صنعت بیمه و بانک کشور اجرا می‌شود، اقشار مختلف جامعه از جمله رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کشور و تمامی سهامداران سهام عدالت می‌توانند بدون مراجعه به بانک، به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و بدون ضامن، تسهیلات بانکی دریافت کرده و نسبت به تهیه بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود اقدام کنند.

**طرح مهر دانا، تجلی نشر بانکداری اسلامی
مدیرعامل بیمه دانا، اجرای طرح مهر دانا را حرکت جدیدی در نظام بیمه و بانکداری اسلامی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با بهره‌مندی مردم از این طرح، ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، بیمه‌نامه‌های شخص ثالث، بدنه و آتش‌سوزی این شرکت با دریافت تسهیلات بانکی، به راحتی تهیه و در اختیار جامعه هدف آن قرار گیرد.
« “مهر دانا”، طرحی است که بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شده که به موجب آن قشر وسیعی از جامعه از جمله رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و می‌توانند بدون کارمزد و مراجعه به بانک، با دریافت تسهیلات مالی، بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.»
در حال حاضر بیمه دانا با وجود ۶۱ شعبه، یک هزار و ۹۸۷ نمایندگی، ۳۵ شرکت نمایندگی، ۱۱۵ نمایندگی فروش ویژه بیمه عمر، ۶۷۰ کارگزاری و سه دفتر فرعی با در دست داشتن حدود ۷/۷ درصد بازار بیمه کشور، خود را به عنوان سومین شرکت بزرگ بازار بیمه کشور به همگان معرفی کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا