وام گرفتن آسان شد

وامیار اولین و بزرگترین مرکز معتبر معرفی وام، ضامن و سرمایه گذار در سراسر ایران و جهان است از طریق این سامانه می‌توان به راحتی وام خرید، فروخت یا برای وام ضامن پیدا کرد.

موبنا – این روزها دریافت وام و تامین نقدینگی از آن دست کارهایی است که برای انجام آن باید از هفت خان رستم گذشت اما وامیار وام گرفتن را آسان و فوری کرده است.

وامیار اولین و بزرگترین مرکز معرفی وام، ضامن و سرمایه گذار در سراسر کشور است برای استفاده از سامانه ی وامیار می‌توان از نسخه وب سایت یا اپلیکیشن وامیار استفاده کرد.

از طریق این سامانه می‌توان با هزاران فروشنده وام، ضامن و سرمایه گذار در ارتباط بود.

وام گرفتن آسان شد

سایت وامیار در واقع پایگاه و واسط بین خریداران و فروشندگان است، در این سایت بدون هیچگونه واسطه‌گری و به طور مستقیم می‌توان با فروشنده‌های وام در ارتباط بود.

وام‌های بسیار مختلفی از طریق سامانه وامیار برای فروش معرفی می‌شوند، مثلا وام ازدواج زوجین که سی میلیون تومان است در این سایت قیمتی بین ۳ تا ۵ میلیون تومان دارد یا وام مسکن جانبازان که ۱۰۰ میلیون تومان است و با اقساط ماهیانه ۶۰۰ هزار تومانی ارائه می‌شود را در این سایت با قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان می‌توان خریداری کرد.

در واقع وامیار راهکار دریافت وام فوری است.

ویژگی دیگر سایت وامیار معرفی ضامن و وثیقه ی ملکی است اگر برای دریافت وام نیاز به ضامن دارید دیگر نگران نباشید به راحتی از طریق سایت وامیار می‌توان ضامن پیدا کرد و ضامن با دریافت مبلغ اندکی ضمانت وام را انجام می‌دهد، همچنین می‌توان وثیقه ملکی برای بانک و دادگاه را نیز از طریق سامانه وامیار پیدا کرد.

افرادی که قصد ندارند از طریق بانک اقدام کنند دیگر نیاز نیست نگران باشند، وامیار یک راهکار دیگر هم دارد. از طریق سایت وامیار می‌توان با هزاران سرمایه گذار در ارتباط بود. این اشخاص با دریافت ضمانت‌هایی مثل چک و سفته، سند ملکی، سند خودرو یا ضمانت طلا، وام پرداخت می‌کنند یا با افراد در کارشان مشارکت می‌کنند.

در وامیار همچنین می‌توان آگهی رایگان ثبت کرد و سریع‌تر مشکل را رفع کرد.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب اولین و بزرگترین مرکز معرفی وام در کشور امکان دریافت مشاوره‌های بسیار تخصصی در زمینه دریافت وام، رفع سوء اثر چک برگشتی، استمهال بدهی و سایر موارد مربوط به بانک است.

این ایده بسیار عالی و کاربردی برای اولین بار در جهان و در ایران توسط تیم وامیار اجرا و پیاده سازی شده است که نشان از بالا بودن توانایی‌ها و خلاقیت جوانان ایران دارد لازم است ذکر شود که وامیار داران نشان اعتماد الکترونیک دو ستاره و نشان ثبت ملی است. سایت وامیار هیچگونه کمیسیونی بابت معاملات دریافت نمی‌کند و تنها با پرداخت هزینه اشتراک می‌توان به تمامی خدمات وامیار دسترسی کامل داشته باشید.

خدمات سامانه وامیار به شرح زیر است:

  1. معرفی فروشنده‌های وام
  2. معرفی ضامن و وثیقه
  3. معرفی سرمایه گذار
  4. تعامل با سایر کاربران
  5. سایت ثبت رایگان آگهی
  6. دریافت مشاوره تخصصی
  7. آموزش‌های حرفه‌ای
  8. پشتیبانی حرفه‌ای ۲۴ ساعته

برای ورود به سایت وامیار به آدرس www.vamyar.org  مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا