این جاسوئیچی ۹ کار مختلف را برای شما انجام می‌دهد (+عکس)

این ابزار مکانیکی ساده به گونه‌ای طراحی شده است که وزن بسیار اندکی دارد و شما هم این بخش‌ها را در یک قطعه فلزی کوچک با وزن ۲۰ گرم در اختیار می‌گیرید.

موبنا – شرکت «گِربِر» از جمله مراکزی محسوب می‌شود که به تولید ابزارهای کاربردی و کوچک شهرت دارد و در این میان یک جاسوئیچی جدید با نام «مولِت» تولید کرده است که ضمن داشتن اندازه کوچک می‌تواند مجموعه‌ای از عملکردهای کاربردی و قابل توجه را در اختیار کاربران بگذارد و با قیمت ارزان خود این امکان را برای کاربران فراهم کند تا بتوانند در جیب خود ۹ ابزار را به صورت یکجا حمل کنند.

این جاسوئیچی 9 کار مختلف را برای شما انجام می‌دهد (+عکس)

«مولِت» با ابزارهای مشابه چندکاره که تاکنون مشاهده کرده‌اید متفاوت است و در این جاسوئیچی شما هیچ قسمت متحرکی را نمی‌بینید. در عوض، هر یک از ۹ ابزاری که در این جاکلیدی تعبیه شده است به دقت در بدنه آن جاسازی شده است و طراحی محصول به گونه‌‌ای بوده است که همه بخش‌ها به صورت فشرده در یک قطعه فلزی به طول ۷.۶ سانتی‌متر جاسازی شده‌اند.

این جاسوئیچی 9 کار مختلف را برای شما انجام می‌دهد (+عکس)

اینکه دستگاه جدید هیچ بخش متحرکی ندارد به این معنی است که شکل ظاهری آن شبیه به چاقو‌های چندکاره نیست که از داخل بدنه بخش‌های مختلف را به سمت بیرون باز کنید. این ابزار مهندسی شده تیغه‌های تاشوی چاقو را شامل نمی‌شود و در لبه‌های آن سوهان، سیم چین، و ناخنگیر کار گذاشته شده است. همچنین روی آن یک دربازکن، ‍پیچ گوشتی هشت‌ سو، مته، دو اندازه پیچ گوشتی دوسو و اهرم باز کردن درب‌های فلزی قوطی مشاهده می‌شود.

این جاسوئیچی 9 کار مختلف را برای شما انجام می‌دهد (+عکس)

این ابزار مکانیکی ساده به گونه‌ای طراحی شده است که وزن بسیار اندکی دارد و شما هم این بخش‌ها را در یک قطعه فلزی کوچک با وزن ۲۰ گرم در اختیار می‌گیرید. البته، شما این ابزار را به همراه یک حلقه مخصوص متصل کردن کلیدها و یک حلقه مخصوص اتصال به کمربند در اختیار می‌گیرید. بنابراین شما به راحتی می‌توانید این ابزار را با خود به بیرون حمل کنید یا اینکه آن را به شلوار خود متصل کنید تا هرگز کلیدهای خود را گم نکنید.

این جاسوئیچی 9 کار مختلف را برای شما انجام می‌دهد (+عکس) این جاسوئیچی 9 کار مختلف را برای شما انجام می‌دهد (+عکس)

نتیجه این سیستم مهندسی پیچیده ساخت یک ابزار کوچک و چندکاره است که قیمت بسیار ارزانی هم دارد و هر کاربری می‌تواند آن را خریداری کند. «مولت»  هم اکنون از طریق سایت اینترنتی شرکت «گِربِر» به قیمت ۱۰ دلار فروخته می‌شود و امکان ارسال آن به سراسر جهان هم فراهم شده است.

دکمه بازگشت به بالا