معرفی و دانلود بازی ایرانی مدرسه شصتیا

مدرسه شصتیاجدیدترین اثر استودیوی ایرانی بازیسازی یعنی گلیم گیمز ۲ می باشد که تاکنون از آن استقبال بسیار خوبی در کافه بازار بعمل آمده است و بیش از ۲۰۰ هزار بار در این سایت نصب شده است.

موبنا – در این بازی ایرانی شما در یک مدرسه ی ده شصتی هستید و بایستی تا وقتی که معلم رو به تخته در حال درس دادن است شروع به سروصدا کردن کنید و وقتیکه پشت سر خود را نگاه می کند آرام و ساکت بر روی نیمکت خود بنشینید.

مدرسه شصتیا
مدرسه شصتیا

گیم پلی بازی بدین صورت است که وقتی معلم در حال درس دادن به شما و رو به تخته است بایستی انگشت خود را روی صفحه نمایش قرار دهید تا بچه ها شروع به شلوغ کاری کنند و وقتی که پشت سر خود را نگاه می کند بایستی انگشت خود را بردارید تا متوجه ی شلوغ کاری شما نشود.مادامیکه انگشت خود را روی صفحه نمایش قرار داده اید امتیاز شما بالا می رود، با برداشتن انگشت خود امتیاز شما ثابت خواهد ماند. اگر در حین شلوغ کاری معلم شما را ببیند از شما سوالی را با توجه به کلاس درسی که در آن قرار دارید، خواهید پرسید که در صورت پاسخ درست می توانید بازی را ادامه دهید و در صورت پاسخ دادن اشتباه معلم شما را با خط کش تنبیه خواهد کرد که در این قسمت نیز بایستی از خط کش ها جاخالی بدهید.

مدرسه شصتیا
مدرسه شصتیا

شما در این بازی در کلاس های درسی مختلفی قرار خواهید گرفت که در صورت دیده شدن در هنگام شلوغ کاری توسط معلم، سوال هایی مرتبط با این درس ها از شما پرسیده خواهد شد. در ابتدای بازی فقط کلاس ریاضی باز است و بایستی بازی را از این کلاس شروع کنید. برای آزاد کرد سایر کلاس ها بایستی به امتیاز مشخصی درون بازی برسید و یا با پرداخت درون برنامه ای آن کلاس را برای خود بخرید.

تصاویر بازی مدرسه شصتیا:

دانلود بازی مدرسه شصتیا:

معرفی و دانلود بازی ایرانی مدرسه شصتیا

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا