اپلیکیشن نجات بخش برای دانشجویان مهندسی

یک شرکت تجاری اپلیکیشنی کمک آموزشی را برای استفاده دانشجویان سال های سوم و چهارم رشته های مختلف مهندسی تولید کرده که کاربردهای گوناگونی دارد.

موبنا – اینفوسیس که شرکتی هندی است نام این اپلیکیشن را InfyTQ گذاشته که پلتفورمی دیجیتال برای ارائه خدمات آموزشی و تسهیل هم فکری و تعامل میان دانشجویان رشته های گوناگون مهندسی است.

InfyTQ پلتفورمی رایگان است که با استفاده از محتوای کمک آموزشی موجود در آن می توان توانایی های حرفه ای و فنی دانشجویان مهندسی را ارتقا بخشید و به آنها کمک کرد تا برای حضور در بخش صنعت و روبرو شدن با چالش های واقعی آماده شوند.

InfyTQ در دو نسخه طراحی شده و هم از طریق گوشی های هوشمند و هم از طریق رایانه های شخصی در دسترس است. انبوهی از محتوای آموزشی، سرفصل دروس مختلف و اخبار مربوط به صنایع مختلف و به خصوص نحوه انجام ارزیابی های آنلاین شغلی توسط آنها از طریق این اپلیکیشن در دسترس است.

دسترسی به مطالب و محتوای آموزشی در هر زمان و مکان ممکن است. شرکت سازنده تنوع محتوای آموزشی موجود در این برنامه را کم نظیر توصیف کرده است. InfyTQ حاوی دوره ها و اطلاعات تخصصی برای مهندسان حرفه ای نیز هست.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا