تسهیلات ۵۳ هزار فقره ای بانک ملی ایران در بخش خوداشتغالی و مشاغل خانگی

بانک ملی ایران در حمایت از بازار کار و اشتغال کشور از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۵۲ هزار و ۹۹۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در ده ماه ابتدای امسال با رویکرد حمایت از بازار اشتغال و رونق خوداشتغالی ۳۳ هزار و ۲۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر ۱۹ هزار و ۹۷۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی تخصیص داده است.

بر این اساس در مدت مذکور، سهم تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک ملی ایران بالغ بر ۲۶ هزار و ۴۸۹ فقره به ارزش چهار هزار و ۷۳۲ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال و تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی بالغ بر پنج هزار و ۷۵۶ فقره به ارزش ۹۲۸ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال بوده است.

همچنین این بانک، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، یک هزار و ۵۴۵ فقره از این تسهیلات به ارزش ۱۱۹ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۶۴۱ فقره به ارزش ۵۱ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

پرداخت ۸۳ فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و ۱۷ هزار و ۷۰۶ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش یک هزار و ۶۸۶ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.
در این مدت همچنین ۷۷۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش ۱۵۳ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال به بنیاد شهید پرداخت شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا