فروشگاه افق کوروش راهی بورس شد

فعالان بورس تهران شاهد ورود یک شرکت جدید به بازار دوم بورس تهران هستند، با این عرضه اولیه تعداد شرکت‌های عرضه شده در بورس در سال ۱۳۹۷ به پنج شرکت می‌رسد.

موبنا – روز شنبه ۵۰ میلیون از سهام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش برای اولین بار در بورس تهران عرضه شد. این عرضه همچون عرضه‌های قبلی سال جاری به روش ثبت سفارش صورت گرفت و هر کد حقیقی یا حقوقی می‌توانست حداکثر ۲۰۰ سهم خریداری کند. کف قیمت این عرضه ۱,۶۰۰ تومان و سقف قیمت آن ۱,۶۹۵ تومان است. این عرضه در نهایت در سقف قیمتی، کشف قیمت شد و در نتیجه کل شرکت ۱,۶۹۵ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شد.
در شرکت بورس اوراق بهادار تهران به مناسبت عرضه اولیه پنج درصد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش در بازار دوم بورس نشست خبری با حضور نماینده سهامدار عمده، مدیر عامل فروشگاه و مدیر پذیرش بورس تهران برگزار شد.
امیر خسرو فخریان –مدیرعامل فروشگاه افق کورش- در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه چند درصد از فروش شما اینترنتی است و آیا رقبا را در حال حاضر تهدیدی برای خود می‌دانید، گفت: بخش اینترنتی ما به تازگی شروع به کار کرده است و حدود یک درصد از فروش ما به صورت اینترنتی است. ما قرار است در کالاهای FMCG حضور پر قدرتی داشته باشیم در کل فروش به اعداد خوبی رسیدیم ما می‌توانیم بگوییم در بخش FMCG لیدر بازار هستیم در نتیجه رقبا را به عنوان یک تهدید نمی‌بینیم. فکر می‌کنم سال آینده در بخش اینترنتی هم به فروش خوبی دست پیدا می‌کنیم.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا