اجرای مرحله دوم طرح ملی توانمندسازی بانوان و ارتقاء سواد دیجیتال در استان خراسان شمالی

به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی، مرحله دوم طرح ملی توانمندسازی بانوان و ارتقاء سواد دیجیتال در سطح این استان برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، در مرحله دوم از اجرای دو طرح ملی ویژه بانوان، دو کارگاه آموزشی «خانواده و فضای مجازی» و «توانمند سازی بانوان در حوزه فناوری اطلاعات» در راستای فرهنگ سازی و توانمندسازی بانوان و همچنین افزایش سواد دیجیتال، در چند شهرستان و روستای استان برگزار شد.
این کارگاه های آموزشی در شهرستان فاروج در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برای بانوان سرپرست خانواده و مورد حمایت بهزیستی و کمیته امداد، در روستای دشت از توابع شهرستان گرمه در محل فاطمیه روستا برای بانوان کارآفرین و نیز در روستای تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج در دبیرستان دخترانه شهید اسدی با حضور مسوولان آموزش و پرورش بخش برگزار شد.
از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی می توان به آسیب های خانواده در مواجهه با فضای مجازی، مراقبت از کودکان و نوجوان در فضای مجازی، کارآفرینی و فضای مجازی، بازاریابی تولیدات روستایی در فضای مجازی، مشاغل خانگی و شبکه های اجتماعی و پیام رسان های ایرانی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا