پوشش ۹۹.۵ درصدی تلفن همراه در شهرستان عجب‎شیر آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی در دیدار با امام جمعه شهرستان عجب‌‏شیر، با اشاره به مطلوب بودن وضعیت ارتباطات در شهرستان عجب‌شیر، گفت: شهرستان عجب‏‎شیر از لحاظ پوشش تلفن همراه وضعیت خوبی دارد و پوشش در این شهرستان ۹۹.۵ درصد است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌‏شرقی، مهدی خرامش سرپرست اداره کل ICT آذربایجان‌شرقی با حضور در منزل شهید خاتمی با خانواده ایشان دیدار و گفت وگو کرد.
در این دیدار که با همراهی حجت‌الاسلام و المسلمین حاج محمود شربیانی امام جمعه شهرستان عجب‏‎شیر و با حضور مدیر کل پست استان و رئیس بنیاد شهید شهرستان و جانشین فرمانده سپاه شهرستان برگزار شد، خرامش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، امنیت کنونی کشور و استان را مرهون جانفشانی این عزیزان دانست.
وی همچنین گزارشی از وضعیت ارتباطی و فناوری اطلاعات استان و شهرستان عجب‎شیر را بیان کرد و افزود: شهرستان عجب‏‎شیر از لحاظ پوشش تلفن همراه وضعیت خوبی دارد و پوشش در این شهرستان ۹۹.۵ درصد است.
در ادامه حجت‌الاسلام شیخ محمود شربیانی امام جمعه عجب‌ شیر ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه زیرساخت‌ها در نقاط کم ‌برخوردار و روستایی گفت: خوشبختانه وضعیت ارتباطی در این شهرستان مطلوب بوده و مردم از این وضعیت رضایت دارند.
در این سفر مهدی خرامش سرپرست اداره کل ICT استان همچنین در اداره پست شهرستان عجب‌‎شیر حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن با کارمندان این اداره دیدار و گفت وگو کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا