معرفی و دانلود اپلیکیشن کیبورد kboard

kboard از اپلیکیشن های کیبورد جدید اندرویدی می باشد که به کاربران خود این امکان را می دهد تا جملات و کلمه های مورد نظر خود را به سرعت و با یک کلیک تایپ نمایند ، البته امکانات این اپلیکیشن کیبورد بدین جا ختم نمی شود ، اگر می خواهید با امکانات فوق العاده این برنامه آشنا شوید با ما همراه باشید.

موبنا – شاید از خود بپرسید که نحوه تایپ یک کلمه یا عبارت تنها با یک کلیک توسط این برنامه چگونه است ؟ در پاسخ به شما بایستی بگوییم که این کیبورد از لحاظ شکل و شمایل و همچنین نحوه عملکرد با سایر کیبوردهای اندرویدی تفاوت دارد ، همچنین قابلیت هایی را دارد که در کیبوردهای معمولی مشاهده نمی شود. نحوه عملکرد این کیبورد بدین صورت می باشد که شما هر دکمه ای که در آن مشاهده می کنید قابلیت شخصی سازی دارد و شما می توانید روی هر کدام از دکمه ها یک کلمه یا عبارت را ذخیره نمایید و بدین ترتیب تنها با یک کلیک می توانید عبارت یا کلمه خود را تایپ نمایید ، لازم به ذکر است که در این برنامه هیچ گونه دکمه ای برای تایپ کردن کلمات و جملات وجود ندارد و شما بایستی تمامی جملات و کلمه هایی را که می خواهید استفاده کنید از قبل به کیبورد اضافه کنید.. البته این برنامه قابلیت فرستادن اطلاعات از طریق اینترنت به عنوان یک پیام را نیز دارد.

kboard
kboard

زمانیکه برنامه را نصب می کنید و وارد آن می شوید بطور مستقیم به تنظیمات برنامه خواهید رفت که در آنجا برای فعالسازی بایستی بر روی گزینه Enable kboard کلیک نمایید و از این طریق به تنظیمات کیبورد گوشی خواهید رفت که در آنجا نیز بایستی کیبورد را فعال نمایید.

برخی از امکانات برنامه:

  • ذخیره پیام های تکراری (مانند تولدت مبارک)
  • امکان استفاده از ایموجی های قدیمی ( مانند ¯\_(ツ)_/¯, ? ، ? )
  • امکان استفاده از اپلیکیشن Wolfram Alpha برای ارسال اطلاعات در مورد موضوعی مشخص
  • کلیدی برای تبدیل یک عنوان آهنگ به یک ویدیوء یوتیوب

تصاویر اپلیکیشن کیبورد kboard :

دانلود اپلیکیشن کیبورد kboard :

معرفی و دانلود اپلیکیشن کیبورد kboard

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا