معرفی و دانلود بازی شوتر آنلاین Tacticool

Tacticool یکی از جدیدترین بازی های اندرویدی در سبک شوتر آنلاین می باشد که مدت زیادی از عرضه آن نمی گذرد ولی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و بطوریکه تاکنون بیش از ۱ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است.

موبنا – همچنین این بازی شوتر موفق شده است نمره خوب ۴.۵ از ۵ را نیز در این سایت کسب نماید.

Tacticool
Tacticool

در ابتدای ورود به این بازی آنلاین وارد بخش آموزشی آن خواهید شد که شما را با کلیت بازی و گیم پلی آن آشنا خواهد کرد. پس از گذراندن مرحله آموزشی ، بدون هیچ مقدمه ای وارد بازی اصلی خواهید شد که در این قسمت بایستی با همراهی دوستان و هم تیمی های خود با سایر افراد به رقابت بپردازید. یکی از مهمترین نکاتی که باعث پیروزی شما در نبردها می شود ، همکاری تیمی می باشد زیرا در این بازی اگر اعضای یک تیم با هم همکاری خوبی نداشته باشند ، افراد دشمن با تمام قوا به آن ها یورش می برند و آن ها را از بین می برند. در این بازی امکان سوار شدن به ماشین ها نیز وجود دارد که در برخی از قسمت های بازی به شما کمک شایانی خواهد کرد ، کنترل ماشین ها نیز بسیار خوب و راحت طراحی شده است که مشکل خاصی را برای شما بوجود نمی آورد.

Tacticool
Tacticool

بطور کلی بازی دارای ۵ نقشه جذاب و متنوع می باشد که هر کدام از نقشه ها دارای مواضع گوناگون و جذابی می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی امکان تشکیل یک جوخه حمله با همکاری دوستانتان می باشد که می توانید همگی به یک سرور مشخص وصل شوید و با هماهنگی بیشتری به جنگ دشمنان خود بروید. بازی دارای طراحی گرافیکی بسیار خوبی می باشد که محیط های جنگی بازی را بسیار خوب به تصویر کشیده است ، همچنین فیزیک بازی بسیار واقع گرایانه و جذاب طراحی شده است که هیجان بازی را بیشتر می کند.

تصاویر بازی Tacticool :

دانلود بازی Tacticool :

معرفی و دانلود بازی شوتر آنلاین Tacticool

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا