دیدار صمیمانه مدیرعامل بانک ملّی ایران با همکاران شعب منطقه شهرری

مدیر عامل بانک ملّی ایران صبح امروز به صورت سرزده از شعب سیدالکریم و مرکزی شهرری بازدید کرد و با همکاران بدون تشریفات به گفتگو نشست.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملّی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش همکاران، در فضایی صمیمانه با کارکنان این شعب به گفتگو پرداخت.
وی در دیدار با کارکنان شعبه سیدالکریم شهرری با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و لزوم معرفی آنها به اقشار جامعه، بر ارتباط مؤثر کارکنان با مشتریان تأکید کرد.
مدیرعامل بانک ملّی ایران اظهار کرد: در ماه های پایانی سال، جذب منابع، وصول مطالبات معوق و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شریف منطقه شهرری باید مورد توجه کارکنان این شعبه قرار گیرد.
حسین زاده در دیدار با کارکنان شعبه شهرری با بیان اینکه همکاران باید خوش برخوردی با مشتریان را سرلوحه قرار دهند ادامه داد: علی رغم مراجعات فراوان مردم به بانک ها و ازدحام جمعیت در ایام پایان سال، رفتار کارکنان بانک ملّی ایران باید الگوی تمام عیاری برای همه باشد به گونه ای که تمامی مراجعه کنندگان از نحوه برخورد و رفتار آنها به نیکی یاد کنند.
مدیرعامل بانک ملی ایران از عزم راسخ این بانک بر حمایت از اقشار آسیب پذیر خبر داد و خاطر نشان کرد: بانک ملّی ایران ضمن تأمین اعتبار برای پروژه های عظیم کشوری، به عنوان یک بانک مردمی بر حمایت از افراد کم توان و نیازمند نیز مصمم است و با اعطای انواع تسهیلات، سعی بر گره گشایی از مشکلات مردم دارد.
در این دیدارها، کارکنان شعب شهرری پیشنهادات و مشکلات خود را در فضایی صمیمانه ارایه کردند و حسین زاده به سؤالات و مسائل آنها پاسخ داد.
بازدید بدون تشریفات اداری و دیدار صمیمانه با کارکنان شعب، از برنامه های مستمر مدیرعامل و‌ اعضای هیأت مدیره بانک ملّی ایران است.
شهرری، منطقه ۲۰ شهرداری تهران محسوب می شود و شعب این منطقه زیر نظر اداره امور شعب جنوب تهران فعالیت می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا