امضای تفاهم‌نامه توسعه سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و سفر ارزان بین بانک گردشگری و سازمان میراث فرهنگی

تفاهم‌نامه همکاری درخصوص توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری کشور و افزایش سفر ارزان بین بانک گردشگری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری به امضا رسید.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری در این مراسم که در جریان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته برگزار شد، توسعه صنعت گردشگری در جهت پبشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تخصیص اعتبار سفر با اولویت سفرهای داخلی توسط بانک گردشگری به مسافران و تأمین کنندگان سفر مورد توافق طرفین قرار گرفت.
همچنین براساس این تفاهم‌نامه مقرر شد؛ استفاده از خدمات و مراکز گردشگری و تفریحی برای اقشار کم‌درآمد با اولویت سفرهای داخلی و در قالب مفاد تفاهم نامه مشخص و اعلام شود.
این گزارش حاکی است؛ بانک گردشگری متهعد است در چارچوب این تفاهم‌نامه، مصوبات هیئت مدیره و آئین نامه‌های داخلی خود نسبت به پرداخت تسهیلات بانکی از محل منابع داخلی تا سقف ۸۵۰۰ میلیارد ریال برای مسافران و تأمین‌کنندگان خدمات، مراکز تفریحی با اولویت آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی معتبر دارای مجوز از سازمان بر اساس ضوابط و مقررات اعتباری اقدام نماید.
لازم به ذکر است؛ بانک گردشگری به عنوان تنها بانک ایرانی عضو سازمان جهانی گردشگری unwto حامی صنعت گردشگری کشور است و تاکنون اقدامات بسیاری را در راستای توسعه صنعت گردشگری و توسعه زیرساخت‌های آن انجام داده است که امضای تفاهم‌نامه مذکور نیز یکی از این موارد به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا