نشست تعاملی همراه اول با فعالان حوزه محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی

فعالان حوزه محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی و همراه اول طی نشستی به همفکری و مرور برنامه های خود پرداختند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در مراسمی که روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه در برج همراه برگزار شد، فعالان حوزه محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی و مدیران خدمات ارزش افزوده همراه اول به همفکری و مرور برنامه ها و تبیین نگاه جدید همراه اول در زمینه خدمات دیجیتال پرداختند.
در این نشست ابوذر مهرمنش مدیرکل خدمات ارزش افزوده اپراتور اول با اشاره به راهبرد همراه اول در راستای تحقق چشم انداز جدید اپراتور و توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال اظهار داشت: بخش ارزش افزوده همراه اول در راستای ماموریت تحقق رویای دیجیتال، قصد ورود جدی در حوزه هایی از جمله محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی بویژه محتوای ویدیویی را دارد.
وی افزود: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بنا داریم ظرفیت و توان همراه اول را در راستای تقویت تولید و مصرف محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی بکار بگیریم. این حرکت با محوریت همراه اول و با ایفای نقش جدی تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، موسسات و نهادهای مربوطه صورت می‌گیرد. حمایت همراه اول شامل تامین پلتفرم پرداخت و پلتفرم انتشار محتوا، مشارکت در تبلیغات و ارزان نمودن ترافیک سرویس‌های موردنظر است.
مهرمنش تصریح کرد: در راستای نگاه جدید همراه اول در زمینه خدمات دیجیتال، سلسله جلسات و نشست هایی با فعالان حوزه های مختلف خواهیم داشت و با آنها ضمن همفکری و مرور برنامه ها، نگاه جدید همراه اول و فضاهای جدید همکاری را تبیین خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا