پرداخت بیش از ۱۵ هزار فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن

بانک صادرات ایران در ٩ ماهه اول سال ٩٧ بیش از ١۵ هزار فقره تسهیلات حمایتی در بخش مسکن روستایی و مسکن اقشار ویژه پرداخت کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک طی ٩ ماه منتهی به پایان آذرماه سال جاری با اعطای ١۵ هزار و ٧٨٩ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر هشت هزار و ١١٧ میلیارد ریال برای حمایت از مسکن اقشار ویژه (خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران)، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، نوسازی بافت‌های فرسوده و احداث حمام در مناطق کمتر توسعه یافته روستاهای کشور تخصیص داده است.
این حمایت‌ها طی سال‌های گذشته نیز در همین بخش‌ها در چارچوب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ادامه داشته به نحوی که طی سال ٩۶ تعداد تسهیلات حمایتی مذکور به ٢٨ هزار و ٣۵٠ فقره به ارزش بیش از ١۴ هزار و ٢١۵ میلیارد ریال رسید.
بانک صادرات ایران همچنین در سال ٩۵، در چهار بخش وام مسکن اقشار ویژه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، احداث حمام روستایی و بافت‌های فرسوده تعداد ٢١ هزار و ٧١٠ فقره تسهیلات حمایتی بالغ بر هشت هزار و ٣٠۵ میلیارد ریال اعطا کرده است که به این ترتیب از ابتدای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تاکنون، این بانک ۶۵ هزار و ٩۶۵ فقره تسهیلات به میزان بیش از ٣٠ هزار و ٧١٣ میلیارد ریال در سامان‌دهی حوزه مسکن به بخش‌های نیازمند کشور کمک ویژه‌ کرده است.
علاوه‌براین، بانک صادرات ایران در حوزه کمک‌های انسان‌دوستانه در بخش مسکن نیز پشتیبانی کم‌نظیری داشته به نحوی که در جریان زلزله سال گذشته استان کرمانشاه، تعداد طرح‌های در دست اجرا از محل منابع ویژه گردآوری شده توسط خیرین بانک صادرات ایران برای بازسازی مناطق مسکونی زلزله‌زده کرمانشاه، از ۲۲۰ پروژه فراتر رفته که به طور مشخص ۱۰۸ پروژه در سرپل‌ذهاب و ۱۰۴ پروژه در ثلاث‌باباجانی را شامل می‌شود.
بنابراین ‌گزارش، پس از افتتاح و بهره‌برداری از ٣٢ واحد مسکونی در سرپل ذهاب و ۶٠ واحد مسکونی در ثلاث باباجانی در ماه‌های اخیر، ۷۶ واحد در سرپل ذهاب و ۴۴ واحد در ثلاث باباجانی در شرف تحویل بوده و سایر واحد مسکونی تعهد شده دیگر نیز تا پایان سال در این دو شهر تحویل صاحبان آن‌ها خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا