راه‌اندازی سامانه اندروید مشترکان شرکت گاز استان قزوین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، از راه‌اندازی سامانه اندروید مشترکان شرکت گاز در استان قزوین خبر داد و گفت: این سامانه جهت استفاده از فناوری نوین تکریم ارباب‌رجوع و کاهش هزینه‌های مشترکین توسط واحد فناوری اطلاعات این شرکت راه‌اندازی شده است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، یوسف رضایی نیک، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به خدمات این اپلیکیشن اظهار کرد: مشترکین می‌توانند از طریق وبگاه شرکت گاز استان به نشانی nigc-qazvin.ir، برنامه اندروید مشترکان گاز را دریافت و از خدمات آن بهره‌مند شوند.
رضایی نیک، با اشاره به‌ رایگان بودن خدمات این سامانه گفت: پرداخت قبوض، مدیریت اشتراک، لیست قبض‌های گذشته، وضعیت استفاده فعلی، جزییات قبض و اعلام کارکرد برای مشترکین از امکانات این سامانه است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح قابلیت ارسال پیام عدم امکان قرائت و درخواست ثبت شماره کنتور برای مشترک افزود: با بهره‌گیری از این سامانه، مشترکین استان می‌توانند از عدم امکان قرائت کنتور خود مطلع شوند و در هر ساعت از شبانه‌روز و بدون تماس تلفنی، شماره کنتور خود را از طریق این سامانه اعلام نمایند.
وی ادامه داد: سامانه ۳۱۹۴ این شرکت نیز به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مشکلات و شکایت‌های شهروندان در زمینه‌های مختلف مربوط به گاز خواهد بود.
نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان قزوین اضافه کرد، پیش‌ از این نیز شرکت گاز استان قزوین در راستای خدمت‌ رسانی بهتر به شهروندان و بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی، ۱۰ خدمت خود را به دفاتر پیشخوان واگذار کرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا