شورای راهبردی مدیران فاوای آذربایجان غربی با حضور نماینده ارومیه برگزار شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به مصوبات جلسه قبلی اظهار کرد: رسیدگی به مشکلاتICT های روستایی در اولویت کاری ما قرار دارد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان غربی،قاسم جلیلی نژاد عنوان کرد: تلاش می کنیم دستگاه های اجرایی استان خدماتشان را الکترونیکی کرده و از طریق این دفاتر ارائه دهند که این اقدام موجب دسترسی آسان مردم به خدمات دولت شده و همچنین افزایش درآمد دفاتر روستایی را نیز در پی دارد .

در ادامه جلسه مشکلات دفاتر ICT روستایی در هر یک از حوزه های پست،پست بانک،مخابرات وسازمان تنظیم مقررات مطرح شد و برای مرتفع شدن آن راهکارهایی ارائه و مصوب شد.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به برخی از مشکلات این حوزه پرداخت و گفت: مدیران حوزه فاوای استان تمام تلاش خود را جهت سرپا نگه داشتن دفاتر ICT روستایی بکار بگیرند تا از وارد شدن فشار بر این قشر آسیب پذیر جامعه جلوگیری شود.

نماینده ارومیه همه مشکلات را قابل حل دانست و گفت:با در نظر گرفتن قوانین و آیین نامه ها می توان با حداکثر توان جهت حل مشکلات مردم گام برداشت.

بر اساس این گزارش، افزایش کارمزد خدمات پستی در دفاتر ICT روستایی ،ارائه تجهیزات به دفاتر با معرفی انجمن جهت توزیع عادلانه تجهیزات ،نشست هم اندیشی مدیران پست بانک با اعضای انجمن جهت رفع مشکلات،رایزنی با سازمان های بیمه پایه جهت دریافت ارزان قیمت بیمه خویش فرما برای متصدیان دفاتر فناوری اطلاعات روستایی از جمله مصوبات این جلسه بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا