ثبت نام تلفن ثابت در روستاهای استان قم آغاز شد

شرکت«های وب» ثبت نام از متقاضیان تلفن ثابت در ۷۰ روستای استان قم را آغاز کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، سید حسن هانی طبایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی حوزه وزارت از آغاز ثبت نام تلفن ثابت در ۷۰ روستای استان قم که طی قراردادی با شرکت های وب اجرا می شود خبر داد.
هانی در ادامه سخنان خود در جمع مدیران استانی حوزه وزارت بر اهمیت رضایتمندی مردم از نحوه خدمات رسانی ادارات تابعه و جلوگیری از هر گونه نارضایتی مردم در این مقطع حساس تاکید کرد و گفت: با نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد واحد های تابعه در سراسر استان می بایست نسبت به ارتقا کیفیت در ارائه خدمات تلاش کنیم.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین ضمن تقدیر از ادارات کل پست و پست بانک استان در برپایی غرفه در نمایشگاه شکوه چهل ساله استان قم گفت: ما موظف به انعکاس و اطلاع رسانی مناسب خدمات ارزنده و گسترده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول چهل سال انقلاب اسلامی به مردم هستیم.
در ادامه جلسه مدیر کل پست استان از تحقق صد در صدی پیش بینی ترافیک مرسولات پستی در دی ماه خبر داده و همچنین نماینده مخابرات منطقه قم نیز آغاز ثبت نام تلفن روستایی از طریق سایت شرکت مخابرات ایران در کلیه روستاهای قم را اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا