۲۳۴۰ روستای استان کرمانشاه دارای پوشش تلفن همراه شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با بیان اینکه از اول انقلاب همه ساله شاهد توسعه و پیشرفت کشور بوده‌ایم، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلفن ثابت در ۲۲۳۱ روستا، اینترنت پرسرعت در ۱۳۲۰ روستا و تلفن همراه در ۲۳۴۰ روستا برقرار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در همایش دهیاران استان به میزبانی استانداری کرمانشاه، ضمن تبریک به‌ مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مردمی بوده و با اتکا به مردم تداوم یافته است و واگذاری امور دولت به بخش خصوصی باعث پیشرفت روستاها و مناطق دورافتاده شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با بیان اینکه از اول انقلاب همه ساله شاهد توسعه و پیشرفت کشور بوده‌ایم گفت: بخشی از دستاوردهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روستاهای این استان به بهره‌برداری رسیده است.
بهنیا افزود: این دستاوردها شامل راه اندازی تلفن ثابت در ۲۲۳۱ روستا، اینترنت پرسرعت در۱۳۲۰ روستا، تلفن همراه در ۲۳۴۰ روستا، تاسیس دفاتر ICT استان در ۲۰۵ روستا و تاسیس شعب و باجه پست بانک در ۵۰ روستا می باشد.
وی اظهار کرد: محرومیت زدایی از روستاهای کرمانشاه از مهمترین دستاوردها است و هم اکنون روستاها دارای حداقل یک خدمت از سه خدمت ارتباطی هستند.
هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیان کرد: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه زیرساخت‌ها و ارتباطات کارهای بسیار موثر و انقلابی در روستاها انجام داده‌ است.
بر اساس این گزارش، همایش دهیاران استان کرمانشاه به میزبانی هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، معاونین استاندار، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه و سایر مدیران استانی و دهیاران روستاهای استان کرمانشاه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا