بازی استراتژیک Iron Marines

Iron Marines از بازی های جالب اندرویدی در سبک استراتژیک به شمار می رود که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و جزء بازی های برتر این سبک به شمار می رود.

موبنا – داستان این بازی استراتژیک در مورد حمله بیگانگان به انسان ها می باشد و منابع شما در سیاره های مختلف قرار داده شده اند و شما بایستی با نابود کردن دشمنان خود آن ها برای خود بدست آورید.

Iron Marines
Iron Marines

بازی از لحاظ داستانی آنچنان شاخ و برگ ندارد و بعبارت بهتر می توان گفت که داستان بازی ساده می باشد و حتی قهرمان خاصی ندارد و شما بایستی با انتخاب شخصیت هایی که خود بازی برای شما گذاشته است یکی را انتخاب کنید و گروه خود را رهبری کنید. بیشتر تمرکز سازندگان بازی بر روی گیم پلی آن بوده است ، بطور کلی بازی دارای دو چپتر می باشد که هر کدام از این چپترها دارای مراحلی فرعی و اصلی می باشد. هر کدام از چپترهای مذکور دارای ویژگی های مختص به خود هستند و در سیاره ای مختلف پیگیری می شوند.

Iron Marines
Iron Marines

بازی دارای مراحلی هیجان انگیز و چالشی می باشد که در هر کدام از یان مراحل شما با چالشی جدید روبرو خواهید شد به همین دلیل بایستی با استراتژی در مراحل بازی پیش بروید و بی گدار به آب نزنید ، یکی از موارد دیگری که باعث چالشی تر شدن بازی گردیده است ، داشتن یک زمان محدود برای به پایان بردن مرحله می باشد که بایستی قبل از به پایان رسیدن زمان مذکور مرحله ی مورد نظر را تموم کنید. هر چقدر که به آخر هر کدام از مرحل نزدیک می شوید بازی سخت تر و چالشی تر می شود. گرافیک و دنیای فانتزی بازی از نقاط قوت بازی به شمار می رود و بازی دارای رنگ های مختلف و جذاب می باشد.

تصاویر بازی Iron Marines :

دانلود بازی Iron Marines :

 

نحوه نصب بازی:

  • فایل نصبی APK را دانلود و نصب کنید.
  • فایل دیتا را دانلود و سپس استخراج کنید و پوشه jp.konami.pesam را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا