معرفی و دانلود بازی پازل Find The Differences – The Detective

Find The Differences – The Detective از بازی های جالب و سرگرم کننده اندرویدی در سبک پازل می باشد که تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است ، همچنین این بازی پازل نمره خوب ۴.۶ از ۵ را نیز در این سایت کسب نموده است.

موبنا – همانطور که از نام بازی مشخص است ، شما در این بازی در نقش یک کارآگاه هستید که بایستی برای فاش کردن رازهای مخفی میان پرونده های مختلف ، تفاوت های میان دو تصویر را پیدا کنید. شما در تحقیقات خود با چالش ها و اتفاقات پیش بینی نشده ای روبرو خواهید شد که افراد متفاوتی در آن دخیل می باشند. بطور کلی شما در این بازی بر روی ۲۰ پرونده کار خواهید کرد که موضوع های مختلفی از قبیل روابط میان یک خانواده ، دزدی از یک کتابخانه و … می باشد. هر کدام از پرونده هایی که با آن ها مواجه می شوید دارای مراحل متفاوتی می باشند که بایستی با ورود به مکان های مشخصی اشیاء مختلف را به عنوان مدرک پیدا کنید و در نهایت موفق به پیدا کردن مجرم شوید.

Find The Differences - The Detective
Find The Differences – The Detective

پیدا کردن مدارک در طول مراحل بدین سادگی ها نمی باشد و شما با چالش های مختلفی نیز روبرو خواهید شد بعنوان مثال شما در طول مراحل با محدودیت زمانی نیز روبرو خواهید شد که بایستی در طول مدت زمان مشخصی ، مرحله را به پایان ببرید و مدارک را پیدا کنید. بازی دارای گرافیک ساده ای می باشد ولی از رنگ های متنوعی در محیط های بازی استفاده شده است که همین موضوع ، ظاهری جالب و شکیل به بازی می بخشد ، همچنین بازی از لحاظ موسیقی و صداگذاری دارای سطح خوبی می باشد که با تم بازی همسو می باشد.

تصاویر بازی Find The Differences – The Detective :

دانلود بازی Find The Differences – The Detective :

معرفی و دانلود بازی پازل Find The Differences – The Detective

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا