مراسم کاشت بیش از ۱۵۰۰ اصله نهال به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سراسر کشور

سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در بوستان شاهد تهران، همزمان با ۳۱ منطقه مخابراتی سراسر کشور در مراسم درختکاری به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ، امروز یکشنبه ۲۱ بهمن‌ماه سال۱۳۹۷ شرکت کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم که تعدادی از معاونان و اعضای هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران نیز مهندس صدری را همراهی می‌کردند ۴۰ اصله نهال به نشانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی کاشته شد.
مهندس سید مجید صدری در این مراسم با اشاره به توجه شرکت مخابرات ایران به مقوله محیط‌زیست، بر ضرورت فرهنگ‌سازی در راستای توسعه فضای سبز و مشارکت در مسئولیت اجتماعی تأکید کرد.
وی کاشت بیش از ۴۰ نهال در هر منطقه مخابراتی در سراسر کشور را یادآور دلاوری‌ها و ازجان‌گذشتگی تمامی عزیزانی دانست که با نثار خون خود در این ۴۰ سال به بارور شدن هرچه بیشتر درخت تنومند انقلاب اسلامی یاری رساندند.
مهندس صدری در پایان افزود: منابع طبیعی بستر حیات همگان است، لذا رسالت و وظیفه همه، حفظ، توسعه و نگهداری از این موهبت الهی می‌باشد، امروزه برای سلامت جامعه و نشاط مردم و ادامه حیات جامعه نیازمند محیط‌زیست سالم هستیم که بخش بزرگی از این مسئله به درختکاری و حفظ مراتع و جنگل‌ها بستگی دارد.
لازم به یادآوری است که در راستای مسئولیت اجتماعی و با توجه به مدل ایزو ۲۶۰۰۰ استاندارد جهانی و ضمن تعهد و پایبندی به ارزش‌های سازمانی که یکی از ابعاد مهم آن توجه به محیط‌زیست است، همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در هر منطقه مخابراتی کاشت ۴۰ اصله نهال انجام شد که مجموعاً در سراسر کشور بیش از ۱۵۰۰ اصله نهال توسط کارکنان شرکت مخابرات ایران کاشته شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا