راه‌اندازی اولین مرکز اگریگیتوری دراستان ایلام

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در بازدید از مرکز اگریگیتوری استان اظهار کرد: اگریگیتوری فرصت بی نظیری برای درآمدزایی فارغ التحصیلان IT استان فراهم میکند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، اولین مرکز اگریگیتوری استان با همکاری شرکت هزاره سوم و شرکت ایرانسل افتتاح گردید.

عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام راه اندازی مرکز اگریگیتوری را در راستای طرح تکاپو به دنبال ایجاد فضای کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و تصریح کرد: طرح فوق می تواند تحول خوبی در تولید و اشتغال دانش بنیان ایجاد کند.

وی راهبرد مرکز اگریگیتوری را تسهیل گری، شتابدهی و حمایت از تولیدکنندگان، تامین کننده ها و صاحبان محتوا در استان دانست و ابراز امیدواری کرد: با توافقات صورت گرفته با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ،تولیدکنندگان محتوا در استان می توانند در حوزه های مختلف سرویس های متنوع و خلاقانه ای تعریف کنند تا با ایجاد نوآوری در این عرصه، به سرویس های محبوبی در حوزه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه تبدیل شود.

بیرامی در ادامه اظهار کرد: این مرکز حلقه ارتباط جوانان تحصیلکرده حوزه فناوری با بازار است تا از این طریق بتوانند تولیدات محتوایی را که به بازار عرضه کنند ، بفروشند .

بیرامی با اشاره به راه اندازی این مرکز توسط بخش خصوصی ابراز امیدواری کرد:راه اندازی این مرکز توسط بخش خصوصی قطعاً چابکی و سرعت کار در این بخش را بالا میبرد و امیدواریم با راه اندازی این مرکز شاهد رونق فعالیتهای نوآورانه تولید محتوا در استان باشیم.

سجاد موسوی مدیرعامل شرکت هزاره سوم گفت:در استان ایلام با توجه به وجود تعداد قابل توجه فارغ التحصیلان و فعالان حوزه آی تی احساس نیاز می شد که بستری برای فروش محصولات نوآورانه جوانان خلاق راه اندازی شود و به همین منظور با پیگیری و حمایت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان این مرکز بعنوان بستر فعالیت اتصال جوانان تحصیلکرده حوزه فناوری با بازار است تا از این طریق بتوانند تولیدات محتوایی که به بازار عرضه میکنند،بفروشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا