حضور دستگاه های استانی حوزه فاوای آذربایجان غربی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از حضور در نمایشگاه دستاورد های چهل ساله انقلاب در دو غرفه خبر داد و گفت:دستگاه های استانی حوزه فاوای آذربایجان غربی به صورت منسجم در این نمایشگاه در دو غرفه با حضور ادارات کل و شرکت های تابعه استانی حضور یافتند تا اقدامات این حوزه را به منصه ظهور برسانند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان غربی، قاسم جلیلی نژاد، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از نمایشگاه عنوان کرد: اقدامات حوزه ارتباطات در سال های اخیر بسیار چشم گیر است و این امید را در دل مردم روشن می کند.

وی افزود: امروزه توسعه زیرساخت های ارتباطی بعنوان موتور محرک تمام حوزه ها مطرح است و اطلاع رسانی آن از طریق این نمایشگاه باعث دلگرمی مردم به خدمت گذاران خودشان می شود .

از زمان افتتاح این نمایشگاه بسیاری از مقامات استانی، نمایندگان و مدیران کل اعم از امام جمعه استان که مسوولیت برگزاری این نمایشگاه را بر عهده دارند از غرفه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید و در جریان اقدامات صورت گرفته در این حوزه قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش شرکت ایرانسل و همراه اول جهت ارائه خدمات رایگان و اداره کل پست استان با خدمت هوشمند سازی کارت های ملی در این غرفه حضور دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا