بانک توسعه تعاون در استان خوزستان ۲۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری پرداخت کرد

حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هفتمین روز از دهه مبارک فجر بعدازظهر امروز در. جمع خبرنگاران این استان سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بانک توسعه تعاون طی سال جاری با پرداخت مبلغ ۲۱۰۰ میلیارد ریالی از رشد ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

موبنا – مهدیان استان خوزستان را یکی از استان‌های مهم کشور باقابلیت و ظرفیت‌های درخور توجه یادکرد و دراین‌باره گفت: بانک توسعه تعاون با توجه به توسعه‌ای و تخصصی بودن این بانک عمده سیاست‌های اعتباری خود را معطوف به طرح‌های اقتصادی با سرمایه‌بری کمتر و اشتغال‌زایی بیشتر نموده است و بر اساس همین رویکرد و با استفاده از ظرفیت‌های آمایشی هر منطقه کمک به طرح‌های ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش را برای کمک به بنگاه‌های کوچک و متوسط و همچنین کمک به اشتغال خرد، کوچک و متوسط در دستور کار قرار داده است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون استان خوزستان را یکی از قطب‌های مهم صنعتی و کشاورزی در کشور دانست و دراین‌باره اظهار داشت: تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون بااعتبار سنجی و نیازسنجی منطقی و اساسی در اختیار بنگاه‌های اقتصادی استان خوزستان اعم از تعاونی و غیرتعاونی قرار دارد.

مهدیان سهم بخش‌های مختلف اقتصادی را از تسهیلات اعتباری دریافتی بانک توسعه تعاون استان خوزستان به ترتیب کشاورزی ۲۶ درصد، صنعت و معدن ۳۵ درصد، خدمات و بازرگانی ۳۸ درصد و مسکن و ساختمان ۱ درصد عنوان نمود.

وی میزان تسهیلات اعتباری پرداختی بانک توسعه تعاون طی سال جاری در استان خوزستان را به بخش تعاون ۷۳ درصد و غیر بخش را ۲۷ درصد یادکرد و دراین‌باره افزود: میانگین پرداختی بانک توسعه تعاون در بخش تعاون در استان خوزستان بالاتر می‌باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا