افتتاح نخستین دفتر تخصصی خدمات پستی کشور در اصفهان

نخستین دفتر تخصصی خدمات پستی کشور در حوزه صنایع دستی، گردشگری و تجارت الکترونیک در اصفهان راه اندازی شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین دفتر پست تخصصی صنایع دستی، ویژه گردشگران در مجموعه جهانی میدان امام (ره) اصفهان راه اندازی و افتتاح شد.
مطلب زاده، در آیین افتتاح این دفتر گفت: شهر اصفهان به دلیل بافت تاریخی و صنایع دستی منحصر به فرد، یکی از بزرگترین قطب های تولید صنایع دستی کشور است که نیاز به ارائه خدمات تخصصی به ویژه در این حوزه به گردشگران داخلی و خارجی داشت و این دفتر نیز در همین راستا و با ارائه بسته بندی و خدمات تخصصی پستی ویژه، آماده ارائه خدمت به تمامی تولیدکنندگان و فروشندگان این حوزه و گردشگران می باشد.
وی افزود: یکی از مهمترین وظایف ما در راستای توسعه گردشگری این است که بتوانیم با ارائه خدمات بهینه به گردشگران به توسعه توامان اقتصادی و فرهنگی اصفهان بپردازیم.
الله یاری مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان نیز در آیین افتتاح این باجه پستی با اشاره به نقش صنایع دستی در توسعه گردشگری و اقتصاد استان اصفهان گفت: در این دفتر پستی که با همکاری بخش خصوصی دایر شده، صنایع دستی با تمهیدات ویژه به تمام نقاط دنیا ارسال می شود و گردشگران دیگر دغدغه حمل و نقل و انتقال صنایع دستی خریداری شده را ندارند.
فریدون اللهیاری افزود: امروزه بیش از ۴۰ هزار هنرمند در پهنه استان اصفهان در حال خدمات رسانی به گردشگران هستند و این در حالی است که با توسعه همه جانبه صنایع دستی، امروز از مرحله عرضه از فروشگاه ها عبور کرده و بنگاه های بزرگ اقتصادی و تجاری در پهنه استان اصفهان در حوزه صنایع دستی فعال شده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا