اسامی گوشی‌هایی که بیشترین و کم‌ترین تشعشع را دارند (+عکس)

گزارش تهیه‌شده توسط اداره فدرال آلمان در حوزه تشعشعات نشان می‌دهد گوشی شائومی Mi A1 بیشترین تابش و گوشی نوت ۸ سامسونگ کمترین تابش را دارند.

موبنا – طبق دو نمودار زیر که مشاهده می‌کنید، مبنای محاسبه تشعشع رادیویی مضر وات به ازای هر کیلوگرم است که گوشی‌ها با رقم پایین‌تر، امن‌تر تعریف‌شده و گوشی با رقم بالاتر ناامن‌تر محسوب می‌شوند.

بر این اساس شائومی Mi A1 با ۱.۷۵ وات تابش در هر کیلوگرم مضرترین گوشی در این گزارش شناخته‌شده است.

وان پلاس ۵ تی با ۱.۶۸، شائومی می مکس ۳ با ۱.۵۸، وان پلاس ۶ تی با ۱.۵۵، اچ‌تی‌سی یو۱۲ لایف با ۱.۵۵، شائومی می میکس ۳ با ۱.۴۵، گوگل پیکسل ۳ ایکس ال با ۱.۳۹، وان پلاس ۵ با ۱.۳۹، آیفون ۷ با ۱.۳۸، سونی اکسپریا ایکس زد وان کامپکت با ۱.۳۶، اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۲ با ۱.۳۴، گوگل پیکسل ۳ با ۱.۳۳، وان پلاس ۶ با ۱.۳۳، آیفون ۸ با ۱.۳۲ در رده های بعدی مضرترین گوشی‌ها قرار دارند.

اسامی گوشی‌هایی که بیشترین و کم‌ترین تشعشع را دارند (+عکس)

اما امن‌ترین گوشی با کمترین تشعشع مربوط به گوشی نوت ۸ سامسونگ با رقم ۰.۱۷ وات در هر کیلوگرم است.

زد تی ئی آکسون الایت با ۰.۱۷، ال جی جی ۷ با ۰.۲۴، گلکسی A8 با ۰.۲۴، گلکسی اس ۸ پلاس با ۰.۲۶، گلکسی اس ۷ اج با ۰.۲۶، اچ‌تی‌سی یو ۱۱ لایف با ۰.۲۸، ال جی کیو۶ و کیو ۶ پلاس با ۰.۲۸، گلکسی اس ۹ پلاس با ۰.۲۹، موتورولا موتو جی۵ پلاس با ۰.۳۰، موتو زد با ۰.۳۰، گلکسی جی ۶ پلاس با ۰.۳۱، زد تی ئی بلید ای ۶۱۰ با ۰.۳۱، گلکسی جی ۴ پلاس با ۰.۳۲، گلکسی اس ۸ با ۰.۳۲ و زد تی ئی بلید ۹ با ۰.۳۲ وات در هر کیلوگرم، کم خطرترین گوشی‌ها محسوب می‌شوند.

اسامی گوشی‌هایی که بیشترین و کم‌ترین تشعشع را دارند (+عکس)

 منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا