معرفی و دانلود بازی آنلاین و ماشین سواری Crash of Cars

Crash of Cars از بازی های جدید اندرویدی در سبک ماشین سواری می باشد که با ارائه ی گیم پلی هیجان انگیز و رقابتی می تواند طرفداران این سبک را برای مدت ها سرگرم نماید.

موبنا – این بازی ماشین سواری که قابلیت بازی کردن بصورت آنلاین و آفلاین را نیز دارا می باشد تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و توانسته نمره خوب ۴.۶ از ۵ را در این سایت کسب نماید.

Crash of Cars
Crash of Cars

گیم پلی بازی بدین صورت است که شما بهمراه چندین بازیکن دیگر بصورت آنلاین در یک نقشه قرار می گیرید که بایستی با استفاده از ماشین خود در یک رقابت نفس گیر و هیجان انگیز شرکت نمایید که بایستی به مقام اول در مسابقه برسید و برای خود سکه جمع اوری نمایید. در طول مسیر خود با پاورآپ های مختلفی روبرو خواهید شد که با استفاده از آنان بایستی رقبای خود را از مسیر مسابقه خارج کنید. پاورآپ ها بصورت تصادفی بر روی نقشه بازی قرار می گیرند که اگر موفق به دریافت آن ها بشوید ، دکمه ای بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود که با فشار دادن آن می توانید به سمت رقبای خود موشک و بمب پرتاب کنید و آن ها را از مسیر خارج کنید.

Crash of Cars
Crash of Cars

ماشین ها در این بازی بصورت خودکار به سمت جلو حرکت می کنند و شما هیچ گونه دخالتی در سرعت آن ها ندارید و فقط برای تغییر مسیر در جهات مختلف بایستی بر روی آن قسمتی که می خواهید اتومبیل بدان سو برود را لمس نمایید.بطور کلی در این بازی بیش از ۷۰ نوع وسیله نقلیه وجود دارد که هر کدام در ۴ دسته بندی مختلف Common ، Epic ، Legendary  و Rare قرار دارند که با استفاده از سکه های خود در بازی می توانید آن ها را آزاد کنید.

تصاویر بازی Crash of Cars :

دانلود بازی Crash of Cars :

دانلود فایل نصبی نسخه ۱.۲.۶۰

دانلود فایل دیتا نسخه ۱.۲.۶۰

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا