دانلود اپلیکیشن شبیه‌ساز نمایشگرهای خمیده

People Edge اپلیکیشنی است که می تواند دیوایس اندروید شما را به قابلیت های گوشی های اج مجهز کند. صفحات نمایشی خمیده که این روز ها کمپانی سامسونگ از آن ها برای بهبود مالتی تسکینگ و دسترسی هر چه سریعتر و آسان تر بهره می برد؛ می تواند برای بسیاری از کاربران اندروید جذاب باشد.

موبنا – چرا که این نوع دستگاه ها گذشته از ظاهر زیبا می توانند اپلیکیشن ها، دسترسی ها، مخاطبین و … را به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن به اجرا در آورند. اگر دوست دارید ویژگی های اسمارت‌فون های S6 edge و S7 edge و Note7 را در هر گوشی یا تبلت اندروید دیگری داشته باشید؛ (People Edge(Pink Love با داشتن امکانات بسیار زیاد می تواند به بهترین شکل ممکن دیوایس شما را به Edge Screen مجهز نماید.

اپلیکیشن درخواستی کاربران ارجمند

People Edge
در ادامه به توضیح مختصر درباره قابلیت های این نرم افزار می پردازیم:

Edge Color Notifications
این قابلیت می تواند برای هر یک از مخاطبین شما رنگ متمایزی تنظیم کند و در حین تماس، آن ها را با انیمیشن های تابشی جذاب نمایش دهد.

Apps Edge S7
می توانید در هر لحظه به برنامه های پر کاربرد خود دسترسی داشته باشید؛ بدون آن که به هوم اسکرین رفته یا لیست برنامه ها را باز کنید.

Tools Edge
قابلیتی که این برنامه را از مشابهینش متمایز ساخته است؛ Tools Edge می باشد که خطکش و قطب نمای مخصوص دیوایس های اج را به دستگاه اندروید شما می آورد. علاوه بر آن کلید های کنترل سریعِ: وایفای، بلوتوث، GPS و … نیز تعبیه شده اند.

Weather Edge
نمایش گزارش وضعیت آب و هوایی محل زنگی، فشار، قدرت باد و جهت باد! همچنین در این قسمت شاهد پیشبینی های آب و هوایی، اخبار وضعیت جوی برای بیش از ۲ میلیون منطقه جغرافیایی خواهید بود.

Daily Schedule
با قابلیت اختصاصی S Planner می توانید لیست انجام کار های خود را تنظیم کنید

اطلاعات:

  • اسم برنامه: People Edge(Pink Love)
  • دسته: شخصی سازی
  • ورژن: ۱.۶.۹
  • شرکت سازنده: Galaxy Love
  • حجم: فایل نصبی: ۴ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۲.۲ و بالاتر

تصاویر People Edge:

دانلود نرم افزار شبیه‌ساز نمایشگر های خمیده:

دانلود از مایکت

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا