معرفی و دانلود بازی چالشی و آرکید Penarium

بازی Penarium یکی از بازی های اعتیادآور و چالشی اندرویدی می باشد که مدت زیادی از عرضه ی آن نمی گذرد ، گیم پلی چالشی این بازی به گونه ای است که هر بار پس از انجام دادن آن ، ممکن است با خود بگویید که این دفعه ی آخری است که این بازی را انجام می دهم ولی مطمئنا باز هم آن را بازی خواهید کرد.

موبنا – بازی دارای داستان خاص و پیچیده ای نیست ، در این بازی آرکید ، شما در نقش یک فردی هستید که در سیرک کار می کند و هر مرحله باید کارهایی جالب و خطرناک را در حضور تماشاگران از خود به نمایش بگذارد.

Penarium
Penarium

به طور کلی در این بازی چالشی شما با سه دکمه ی راست ، چپ و پرش سروکار دارید و بایستی با استفاده از آن ها و با پریدن به جهت های مختلف ، ماموریت های خود را انجام دهید. شاید در ابتدای امر فکر کنید که با یک بازی ساده سروکار دارید که به راحتی می توانید مراحل ان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید ولی با چند دست بازی کردن متوجه خواهید شد که کاملا اشتباه فکر می کرده اید. در این بازی بایستی سرعت عمل خوبی داشته باشید تا بتوانید در مدت کوتاهی بهترین تصمیم را بگیرید و بهترین حرکت را انجام دهید.

Penarium
Penarium

مراحل بازی دارای تنوع خوبی هستند و پس از گذراندن چندین مرحله ، نقشه و مکان بازی نیز تغییر خواهد کرد و شما را با چالش های جدیدی روبرو می کند. با پیشرفت در مراحل ، بازی چالشی تر می شود و شما بایستی به دفعات زیادی تلاش کنید تا بتوانید مراحل را رد کنید. بازی علاوه بر بخش مرحله ای دارای بخشی رکورد زنی نیز می باشد که هر چقدر در آن پیشرفت کنید با چالش های بیشتری روبرو خواهید.

تصاویر بازی Penarium :

دانلود بازی Penarium :

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا