بزرگترین نمایشگر جهان به اندازه ۲۹۲ اینچ (+عکس)

نمایشگر جدید «وال» به جز اندازه ۲۹۲ اینچی قابلیت‌های دیگری را هم شامل می‌شود که آن را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند.

موبنا – آخرین باری که سامسونگ بزرگترین نمایشگر خود را با نام «وال» معرفی کرد محصولی با اندازه ۲۱۹ اینچ بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. خانواده نمایشگرهای «وال» سامسونگ هم اکنون یک عضو جدید را در اختیار گرفته است که با اندازه ۲۹۲ اینچ به عنوان بزرگترین نمایشگر موجود محسوب می شود.

سامسونگ توضیح داد «وال» جدید در اندازه‌های مختلف وارد بازار می‌شود و بر این اساس کاربران می‌توانند آن را با اندازه‌های ۷۳ تا ۲۹۲ اینچ خریداری کنند. این محصول باکیفیت و منحصر به فرد امروز در نمایشگاه «اینتگریتد سیستمز یورو ۲۰۱۹» در شهر آمستردام به نمایش درآمد.

نمایشگرهای وال بسیار باریک ساخته شده‌اند، طراحی آنها به گونه‌ای است که لبه باریکی اطراف صفحه نمایش آنها را می‌پوشاند و حالتی موسوم به «امبینت» دارند که امکان می‌دهد این نمایشگر خود را با شرایط محیط پیرامون خود سازگار کند و کاربر می‌تواند دکوراسیون منزل خود را متناسب با آن به کار برد. این نمایشگر به صورت سفارشی نیز ساخته می‌شود تا افراد بتوانند طراحی آن را بر اساس سلیقه و دکوراسیون خانه خود در اختیار بگیرند. البته باید توجه داشته باشید نصب نمایشگر با این اندازه در اتاق نشیمن کار چندان آسانی نیست و بر این اساس سامسونگ چنین نمایشگر بزرگی را با هدف به کارگیری در سالن‌های کنفرانس و سازمان‌ها طراحی کرده است.

سامسونگ به تازگی شرکتی را با نام «هارمان» و شریک آن موسوم به «لینگ‌دورف» را خریداری کرده است و به کمک این دو مرکز می‌کوشد ضمن کاهش لبه‌های کنار نمایشگر، بهترین سیستم صوتی را در آنها به کار گیرد و امکان پخش تصاویر با کیفیت ۸ هزار پیکسل را فراهم کند. این در حالی است که شرکت کره‌ای به صورت همزمان همکاری‌هایی را با شرکت‌های «کنترل۴»، «کرسترون» و «ساوانت» آغاز کرده است تا از این طریق بتواند سیستم‌های اتوماسیون خانگی و نمایشگرهای هوشمند را توسعه دهد.

نمایشگر جدید «وال» به جز اندازه ۲۹۲ اینچی قابلیت‌های دیگری را هم شامل می‌شود که آن را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند. قرار است این نمایشگر در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی ارد بازار جهانی شود و البته سامسونگ ترجیح داده است تا زمان عرضه عمومی این محصول جزییات بیشتری را در مورد آن منتشر نکند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا