برای سفرهای گروهی، هتل رزرو کنیم یا هتل آپارتمان؟

در مطلب امروز قصد داریم به تفاوت‌های هتل و هتل آپارتمان بپردازیم و به شما برای انتخاب بهتر بین این ۲ گزینه کمک کنیم.

موبنا – خیلی از ما برای سفرهای خانوادگی و گروهی به شهرهای مختلف کشور، بین انتخاب هتل و هتل آپارتمان دچار تردید می‌شویم و نمی‌دانیم که در سفر به تهران یا هر شهر دیگری، هتل شهر تهران یا هتل آپارتمان، مناسب ماست. مسلم است که بخشی از این تردید از بی‌اطلاعی نسبت به تفاوت‌های هتل و هتل آپارتمان‌ها ناشی می‌شود.

در مطلب امروز قصد داریم به تفاوت‌های هتل و هتل آپارتمان بپردازیم و به شما برای انتخاب بهتر بین این ۲ گزینه کمک کنیم. اگر شما هم بین انتخاب هتل تهران، شیراز، اصفهان و یا هر شهر دیگری و هتل آپارتمان مردد هستید با ما در ادامه همراه باشید.

اولین و مهم‌ترین تفاوت بین هتل و هتل آپارتمان در نوع و ابعاد واحد اقامتی است، در هتل آپارتمان شما یک واحد آپارتمانی دریافت خواهید کرد که شامل اتاق خواب، فضای حال، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است؛ اما در هتل شما تنها یک اتاق دریافت خواهید کرد که شامل تخت و سرویس بهداشتی است. پیشنهاد ما به شما این است که در صورتیکه تعداد اعضای خانواده شما زیاد است و تمایل دارید در طول سفر کنار هم باشید برای رزرو هتل‌آپارتمان‌های یک تا ۳ خوابه اقدام کنید.

دومین تفاوت هتل و هتل آپارتمان در نوع خدماتی است که به مسافر ارائه می‌شود.
به صورت کلی در هتل‌ها امکانات و خدمات متعددی به مسافران ارائه می‌شود که بر اساس نوع و کیفیت خدمات به آن‌ها ستاره داده می‌شود؛ اما هتل آپارتمان‌ها اجباری به داشتن چنین خدماتی ندارند و شاید به همین دلیل باشد که رقابت ستاره‌ای بین هتل‌آپارتمان‌ها کمتر دیده می‌شود تا هتل‌ها.

مورد قابل توجه دیگر این است که هتل‌ها معمولاً در ساخت سازه خود اصول و قواعدی را ملاحظه و رعایت می‌کنند که رعایت چنین قواعدی برای هتل آپارتمان‌ها چندان الزامی نیست. میزان رعایت این اصول در ساخت و ساز هتل در کاهش یا افزایش ستاره هتل‌ها نیز بسیار مؤثر است. مواردی از قبیل: ابعاد و مساحت لابی، عرض خیابان محل قرار گیری هتل، تعداد واحد اقامتی، داشتن پارکینگ، برخورداری از رستوران و …

به صورت کلی می‌توان گفت که هتل آپارتمان‌ها در بیشتر موارد هزینه کمتری روی دست مسافران می‌گذارند و برای سفرهای گروهی و خانوادگی گزینه مناسبی هستند.

پس اگر شما هم قصد سفر به تهران یا هر شهر دیگری را دارید، برای رزرو بهترین هتل و هتل آپارتمان‌ تهران و ایران به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما مراجعه کنید و هتل یا هتل آپارتمانی مناسب با خدمات پشتیبانی شایسته رزرو کنید. در صورت لغو سفر هم نگران بازگشت هزینه رزرو هتل به حسابتان نباشید؛ زیرا با جاباما هزینه رزرو هتل شما به صورت آنلاین استرداد می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا