معرفی و دانلود بازی اعتیادآور OAO2

OAO2 از بازی های جدید منتشر شده در گوگل پلی در سبک کژوال می باشد که با داشتن یک گیم پلی سرگرم کننده و البته اعتیادآور می تواند شما را برای مدت ها سرگرم نماید.

موبنا – با توجه به اینکه در این بازی اعتیاد آور شما بایستی سرعت عمل و تمرکز بالایی داشته باشید ، لحظات پراسترس و مهیجی را پیش رو خواهید داشت.

OAO2
OAO2

گیم پلی ساده این بازی بدین صورت است که شما تعدادی توپ را در اختیار دارید و بایستی آن ها به بدن یک موجود که شبیه به یک عنکبوت می باشد ، پرتاب کرده و بچسبانید. برای پرتاب کردن توپ ها تنها کافی است تا صفحه نمایش گوشی خود را لمس نمایید ، البته بازی به این آسانی ها که فکر می کنید نیست بلکه همانظور در ابتدا اشاره کردیم بایستی تمرکز و سرعت عمل بالایی داشته باشید ، زیرا بایستی بصورت دقیق نشانه گیری کنید و و توپ ها را درست در جای خالی بنشانید چون اگر توپ شما به محل قبلی برخورد کند ، می بازید. پس بایستی با تمرکز کردن و در نظر گرفتن حرکت دایره ای وار توپ ها آن ها را در زمان خاص به محل درست خود  پرتاب نمایید.

OAO2
OAO2

هر چقدر که در مراحل بازی پیشرفت نمایید ، مراحل نیز به مراتب چالشی تر از قبل می گردند بعنوان مثال در مراحل بالا ممکن است جهت حرکت چرخشی برعکس شود و همین موضوع باعث می شود تا تمرکز خود را از دست بدهید و در یک لحظه و با پرتاب یک توپ اشتباه تمام زحمتی که کشیده اید را به باد فنا دهید. ریتم چرخشی عنکبوت بازی متفات می باشد و شما شاهد حرکت های سریع ، کند ، برعکس و … آن خواهید بود که باعث چالشی تر شدهن مراحل می شود. در پایان اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و البته اعتیاد آور می گردید این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید.

تصاویر بازی OAO2 :

دانلود بازی OAO2 :

معرفی و دانلود بازی اعتیادآور OAO2

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا